Hoefkatrol wel/niet rijden wat doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Hoefkatrol wel/niet rijden wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 15:44

Ik kan voor een vriendenprijsje een paard kopen, super paard alleen heeft hij een slijmbeursontsteking gehad waaraan hij is geopereerd.
Men zegt dat hij voor een recreatieruiter nog goed gebruikt kan worden dwz uurtje per dag rijden in de bak of een buitenrit of zo. Maar niet meer voor de wedstrijden.
Nu mijn vraag heb ik, als recreatieruiter, hier een goed paard aan? Kan ik hier een uurtje per dag gewoon mee rijden of af en toe een klein sprongetje maken?
Zijn er hier meer bokkers met een paard met hoefkatrol, zo ja wat doen jullie nog met je paard?

Groetjes Suzanne

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 16:01

Hij heeft een slijmbeursontsteking gehad en is daaraan geopereerd. (ik dacht dat dit het zelfde was). Ik ga er morgen heen om hem te rijden ik zal eens wat meer achtergrond info van die ontsteking vragen. Of evt. contact op nemen met de DA die hem toen behandeld heeft.
Maar als het een slijmbeursonst. was kan hij er wel weer "bovenop" komen zeg maar?

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 13:11

Ik heb nog even navraag gedaan aan een vriendin die daar 2 paarden rijd. Zij vertelde mij dat ze met het paard alleen nog af en toe berijden. Eergisteren is hij geschrokken en loopt weer kreupel. Ik denk dat ik mijn beslissing heb genomen en dat ik dit paard beter niet kan kopen om verdere problemen of gevolgen te voorkomen. Hoe lief het paard ook is, ik ga hem nog wel rijden morgen, gewoon om weer een ervaring rijker te zijn. Maar het lijkt mij het beste dat ik deze koop niet door laat gaan en dat ik nog even verder kijk naar een paardje waar ik denk ik meer aan heb. Ik zal wel nog eens even navraag doen over wat hij nu precies heeft gehad etc.
iig bedankt voor jullie reacties allemaal!
Groetjes Suzanne

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Gooiske en 20 bezoekers