Toch meer aan de hand!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Toch meer aan de hand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:55

Punto is de laatste week aan de diaree. Het rare is dat zijn mest wel redelijk goed is, maar wanneer hij winden laat loopt het als water af. Aangezien hij haakjes op de kiezen heeft dacht ik dat het daar aan zou kunnen liggen. Dit heb ik gelijk laten vijlen vanmorgen.
Helaas besliste de dierenarts vanmorgen anders! Waarschijnlijk heeft hij toch een probleem met het voer! Raar want er is niets veranderd de afgelopen tijd.
Nu moet Punto tot na het weekend binnenblijven en ook krijgt hij geen brok alleen een beetje hooi!
Volgende week mogen we het weer langzaam opbouwen om te kijken waar het aan ligt! Als hier niets uit komt laat ik weer de DA komen voor een antibiotica keur en voor verder onderzoek.
De DA heeft hem ook nog ontwormpt voor de rode kleine wormpjes. De gewone ontwormingskeur krijgt Punto om de 3 maanden dus dat was wel voldoende.

Zijn er meer hier op bokt die dit probleem ook kennen.

Ik hou van tinkers


tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 15:10

Dit is al wat langer aan de gang maar nu de laatste week erger geworden.

Morgen maar weer DA bellen!
Hij is erg vutloos.

Ik hou van tinkers

tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 10:51

Nou sinds gistermiddag is hij op "schoon" hooi gezet ipv kuilvoer. Vanmorgen was hij al wat beter te pas gelukkig. Waarschijnlijk heeft het te maken met een slechte baal kuil. Meerdere paarden op stal kregen last met hun mest. Waarschijnlijk is Punto iets gevoeliger dan de rest.
Een virus is het volgens de DA niet omdat het meestel gepaard gaat met verhoging.

Ik hou van tinkers

tinkerpunto
Berichten: 60
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 12:04

Net bij Punto geweest. Het gaat de goede kant op gelukkig. Hij is al wat vrolijker en was bijna schoon. Bedankt iedereen voor het meedenken naar een oplossing.

Ik hou van tinkers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sanniie, SemrushBot, Woodstock en 65 bezoekers