spierkrampen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 23:14

he ik heb ook een BWP'er van 1.70 hoog die een krampentrekker is.
hij is nu 11, de letter S is 9 volgens mij he? wat is de afstamming van die van jou?

maar Quentin loopt gewoon goed, alleen moet ik goed losstappen, en losdraven, zodat ie achter kan opwarmen.

ze schijnen er geen pijn an te hebben, t is alleen ongemakkelijk voor ze(vooral naar de smid gaan is een ramp....)
ik ga nu Z1 starten en spring 1.20 met hem, dus last heeft ie er niet van, maar soms als ie wat stijf uit zn stal komt longeer ik hem eerst voor ik erop ga zitten, en meestal staat ie heel de dag buiten, dat scheelt ook wel

maar als he echt gewoon kramptrekken is, dan moet t na wat losrijden over zijn, iig beter

achterwaarts blijft voor die van mij moeilijk, zelfs als ik er al 3 kwartier mee aan t rijden ben net zoals de keertwendingen enzo, maar pijn heeft ie er niet van.

ik voer dagelijks 1-2 schepjes vit E + seleen bij, afhankelijk van hoe hard ie heeft gewerkt. was er een tijdje mee gestopt, maar nu sinds een week geef ik het weer, en hij is duidelijk soepeler. verder krijgt ie niet alleen brok, maar ook muesli, dat was beter ivm afvoeren afvalstoffen ofzo

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 29 bezoekers