*lusteloos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CaroBokt
Berichten: 73
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 16:10

wat kan ik eraan doen? mijn paard is erg lusteloos, ziet er botterig maar niet mager uit, en hij wil niet komen als ik hem uit de wei wil halen, ook in z`n stal blijft ie stil staan en reageerd ie niet op geroep, hij ligt s`nachts wel en ook met rijden is ie actief en niet snel moe. ze eet gewoon en staat met (leeftijds)genootjes in de wei ze is 10 jaar
wie weet er een mogelijke oorzaak


CaroBokt
Berichten: 73
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 13:24

vitaminegebrek zou het kunnen zijn, maar ik gebruik goed voer(pavo sport).
en het lijkt me sterk dat ie ziek is, want hij geeft geen ziekteverschijnselen, en volgens de dierenarts is ie prima in orde, afleiding?ik zou niet weten wat ik nog meer met em zou moeten doen, ik spring,dressuur cross voltigeer en maak buitenritten met em, maar alles natuurlijk wel met mate........
nog andere suggesties?
alvast bedankt voor de reactie(s)


CaroBokt
Berichten: 73
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 20:18

ALS IE EEN HINDERNIS ZIET,WEET IE NIET HOE SNEL E DAAROVER HEEN MOET KOMEN en het bos en lange zandpaden brengt een ondeugende glinstering in z`n ogen en hij kan niet wachten tot hij lekker kan crossen
aan weidegenoten ontbreekt nix, want ze staat met haar onafscheidelijke vriendin in de wei, 2 dochters, een pony veulen en een gekochte jaarling en 2 veulens in de wei.dus met z`n 8en en ze kan met allen goed opschieten, maar zij heeft wel de hoogste rang

voordat ik ga rijden of iets anders zet ik hem ong. een uur van te voren op stal en dat besteed ikl aan knuffelen poetsen enz.....
ook heb ik wel eens iets lekkers voor hem bij me en ik deel mijn eten ook met em, je wil niet weten hoe dol ie is op crackers!!!!!!

dus........maar toch bedankt.....
reacties zijn meer dan welkom!!!!!

CaroBokt
Berichten: 73
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: wierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 20:25

zoals al eerder vermeld, de veearts noemt hem:prima in orde, maar ik voel toch dat er iets mis is, en die blik in z`n ogen.............en hij word best mager en botterig, alhoewel ze wel in topvorm is op het moment met rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fenders, Ghazella, GoogleAdsense, Linde_C, nadcha, Raineri, ryukapple en 29 bezoekers