speciale brok voor paarden met artrose?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 15:36

er zijn zoveel middeltjes op de markt voor paarden met artrose...
mijn DA zei dat ze ook brokken hadden, maar dat het zo duur was, dat het voor het 'klootjesvolk' (mensen zoals ik dus Knipoog) bijna niet betaalbaar was.


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:39

is het bij jullie ook zo dat alleen in draf ziet, wanneer je paard kreupel is... Of is dit alleen typerend voor mijn mirk?

:){


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 08:48

ok, naja, ik hou altijd mijn hart vast elke dag, wanneer ik ga draven. Gelukkig komt het nu maar heel weinig meer voor dat hij niet goed loopt

:){

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 18:06

Mist"]
[quote="kimmy schreef:
ok, naja, ik hou altijd mijn hart vast elke dag, wanneer ik ga draven. Gelukkig komt het nu maar heel weinig meer voor dat hij niet goed loopt


Ik weet helemaal wat je bedoelt, die angst zit ook bij mij heel diep Ach gut vandaag ook weer, gisteren sinds 2 wkn weer even een half uurtje gereden (niets met haar lopen te maken, maar met mijn werk Boos! ), liep goed ook in draf...maar zelfs dan is er nog een duiveltje wat vastbesloten is mij het leven zuur te maken en die "zegt" ja, maar stel dat ze morgen dan heel stijf is door dit ritje Boos! , dus zit ik heel de dag op mijn werk me druk te maken, die 2 staan als sukkels in de wei van de zon te genieten, ik veroorzaak bijna een verkeersongeluk tijdens het draaien van mijn auto-omdat ik zonodig moet zien ofdat ze met haar arthrosebeen toevallig niet naar voren staat (te ontlasten) wat dus gelukkig niet het geval is......zelfs dan ben ik nog niet tevreden want pas toen ze zelf door de bak ging draven, kon ik echt zien dat ze goed liep in draf...et voila, vanacht kan ik weer slapen....ondertussen ben ik wel bijna rijp voor het gesticht Knipoog [/b]
[/quote]

met jou kan ik praten Lachen
'men' zegt dat ik hem moet verkopen, het voor me moet houden dat hij artrose heeft. Maarrr... dan gaat hij naar de slacht, geheid, ook al is de artrose nog niet in een ernstige mate. maar, zeggen zij weer, het is zieliger dat je hem zelf naar de slager moet brengen.
Bijna wou ik hem verkopen, toch niet gedaan.

Ik heb een paard om op te rijden. Ik doe alles eraan om te voorkomen dat zijn artrose terug komt. Maar ik zie dat hij nog plezier heeft, en zolang die plezier er bij hem nog in zit en zolang ik hem nog zie genieten, wil ik al mijn tijd, geld, energie en liefde in steken.
Nee, een paard zoals Mirk, die kan ik niet zomaar vervangen...

:){

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:19

én ík, ik ga op dammen Scheve mond

:){

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:51

moet je mist vragen, die weet er wel heel wat van af...

:){


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, ComscoreBot, nien81, Sterrendief en 36 bezoekers