Paard is heel erg sloom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Paard is heel erg sloom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 22:41

Mijn paard is de laatste tijd heel erg sloom. Normaal kijkt hij altijd vrolijk in het rond tijdens het poetsen en probeert hij overal wat eten te jatten. Nu staat hij alleen nog maar stil met z'n hoofd omlaag.
Met rijden is hij ook wat slomer en struikeld heel vaak. Het lijkt wel of hij nergens meer zin in heeft.
Lichamelijk lijkt alles goed, hij heeft geen koorts of loopneus en hij is ook niet dunner geworden. Hij eet wel gewoon goed.
Is er wat met hem aan de hand of gaat het vanzelf weer over?


Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:12

Te weining voer kan het niet zijn, misschien te veel. Hij krijgt 1 schep stimix, een halve emmer(tje) pulp, 2 scheppen brok en wortels per dag.
Ik had er ook al aan gedacht om hem een vakantie te geven, maar dan gaan m'n ouders helemaal moeilijk doen, dat ik hem verwen en dat ik een watje van hem maak. Maar ik denk inderdaat dat hij het gewoon zat is en dan nog de weersverandering erbij!


Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-04 22:55

Ik denk niet dat het daar aan licht. Ik doe twee keer per week dressuur, een keer in de week springen, een dag gaat hij alleen maar met z'n vrienden naar buiten, een dag rijd een ander meisje met hem in de les en de rest va de week rommel ik maar wat aan (beetje wandelen, buitenritje..) Genoeg afwisseling zou ik zo denken.
Ben hem maar eens wat slobbber aan het geven, misschien dat hij daarvan opknapt. Hij vind het in iedergeval heerlijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Pova, SentiBot, SunnyHorse, vordur en 78 bezoekers