2jarige wellicht osteochondrose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

2jarige wellicht osteochondrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 20:13

Verdrietig Sinds een week of 2 heeft mijn 2 jarige ooseven meerie een flinke bult op haar achterknie,we hoopte dat het een klap zou zijn,maar het is te hard voor een ontsteking.
Vandaag plaatselijke veearts erbij geweest,en die concludeerde hetzelfde,dus word aangeraden zo snel mogelijk een foto te laten maken.
En wellicht dan kijkoperatie of medicijnen,hoop toch nog op een klap of zo,maar die hoop word al minder Scheve mond
Ze is nu apart gezet(staat in opfok)en ontlast het been flink.

Nou heb ik hier en daar al aardig wat info over deze aandoening gevonden,alleen staat er niet bij,wat het uiteindelijk inhoud voor de merrie,fokken is dan natuurlijk geen optie meer,maar hoe zit het met de sport? Verward

Vast bedankt en wish me luck!

ps Ik probeerde emmeloord nu nog te bereiken maar alleen bereikbaar voor spoedeisende hulp,valt dit er onder,of zijn ze zaterdag wel bereikbaar of gewoon wachten tot maandags?

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:48

ik zou gewoon zo snel mogelijk foto's laten maken, wie weet is het wel iets anders?
sterkte iig!

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 21:50

een klap op haar achterknie...is dr knieschijf niet verschoven?als het zo dik en hard is?!

Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 09:28


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-04 22:05

ik vind het vaag als het ocd is. en als ze ocd heeft kan ze wel weer in de sport als ze goed hersteld. zit weinig risico aan zo'n operatie. maar is niet altijd gezegt dat ze na de operatie niet meer kreupelen. succes ermee