Update revalidatie: wat is stappen leuk!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Update revalidatie: wat is stappen leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:35

Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen!! Na maanden revalidatie en toen ook nog 4 weken boxrust is het aan de hand mogen stappen leuk!! Dat vinden ik en mijn paard die helemaal vrolijk z'n stal uit dendert. En waar hij toen hij eerst 'alleen maar' mocht stappen boos en steegs was, is hij nu af en toe wat baldadig maar dat komt van de blijheid! Gister mét verhoging (virusje denk ik) én sedatie vloog ie nog ineens vooruit.

Geeft goede moed voor onze controle foto volgende week...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 16:52

Ik zal duimen voor je. Stappen is niet leuk vooral als je paard zich steeds beter gaat voelen.

Het weer is ook zo raar dikke benen en sloom gisteren is dan ook niet zo raar.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 17:51

Dikke benen ja, sloom nee Haha! Staart erop en blazen!!

Tot nu toe vind ik t stappen (ook voor t eerst van m'n leven) leuk: het is zo fijn om weer een blij paard te hebben. Boxrust sucks!!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:40

Kan me voorstellen dat je paardje blij is dat hij zijn box weer uit mag. Zeker met dit lentezonnetje. Suc6 de komende periode! Hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt adhv de foto. Laat je het nog even weten?

Manderijntje
Berichten: 1
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:32

Stappen is helemaal niet leuk Verdrietig ! Mijn pony staat staat al vanaf begin januari stil en we hebben laatst te horen gekregen dat we nog drie maanden moeten Huilen . Mijn pony is heel erg veranderd, vroeger was hij rustig en niet schrikkerig, nu moeten we hem verdoven en is hij niet te houden! Hij verveelt zich de hele tijd. Maar ja, ik heb het er allemaal voor over als hij maar weer beter wordt...

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:13

Lot, lekker hoor dat hij zo vrolijk is! Je kunt je zo ontzettend schuldig voelen als je paard helemaal gestoord wordt van boxrust en revalidatie...
Je zou op dat moment echt willen dat je met hem kon praten om alles uit te leggen.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-04 13:31

Ja, zoiets ja!! Ik wil zo graag weer met hem lekker rijden en het bos in enzo (daar zullen we het de eerste maanden maar bij houden).

Hij blijft superblij, hoop dus op een positief resultaat volgende week zodat hij ook weer mag draven enzo..!!

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:35

Ja gaaf is dat he! Al is t minder fijn als je erachteraan sleept, is mij ook wel eens gebeurt... Bloos!
Mijn paard staat nu ook alweer wat maandjes op boxrust en hij heeft er ook nog wel wat te gaan vrees ik. Maar k zou zoooo blij zijn als ik weer met m mag wandelen!! Dus ik snap hoe je je voelt!!
Veel 'plezier' verder! Knipoog