Easy Going

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Easy Going

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:15

Hallo,
Ik heb een vraagje, mijn paard moet 2 maanden op rust staan ivm een blessure aan der been alleen ze is nog al druk. Ze heeft een botwoekering op haar been en daarom geef ik haar het homeopatische middel Osteocur. Ze heeft ook nog een medicijn van de da en dat is mosomo. Nou is mijn vraag.... Remt het eausy going neit de werking van deze andere medicijnen af?
Wie weet dit?

Groetjes
Ilona

Iduna
Berichten: 175
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:36

je kunt het beste even een emailtje naar de paardendrogist sturen waarin je vraagt of easy going medicijnen beinvloed.Je hebt over het algemeen binnen een dag bericht.Persoonlijk denk ik niet dat het wat uitmaakt,volgens mij geef je geen homeopatische medicijnen?Dan hoef je je geen zorgen te maken.Maar vraag het even na voor alle zekerheid !

Iduna
Berichten: 175
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 19:39

ja sorry,stom,zie net dat je WEL een homeopatisch middel geeft !!Je moet even kijken wat voor ingredienten er in easy going zit,zit er pepermunt en/of eucalyptus,dan zou ik er mee stoppen om te voeren,dit kan nml de werking van homeopatische medicijnen beinvloeden!Maar ik zou het zowieso even navragen.

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 00:21

Ok bedankt voor je reactie. Ik heb de paardendrogist even opgebeld en het kon geen kwaad zeiden ze, dus bedankt!!!


* toppic mag gesloten worden *