Goede dierenarts in de buurt Nijkerk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Goede dierenarts in de buurt Nijkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 11:21

Wie weet een goede dierenarts voor mijn paard in de buurt van Nijkerk? (Niet Wellensiek)
Bedankt!

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:19

waarom niet wellensiek als ik vragen mag? Ik zal trouwens even navraag doen voor je Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:20

Dhr. Theunissen zit sinds kort in Nijkerk. Dat is een hele goede paardenarts.

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 12:50

Pipo, bij welke kliniek zit dhr. Theunissen? Heb je evt. een nummer.
sokje87, Ik heb geen vertrouwen meer in Wellensiek door een vreselijk foute diagnose en botheid v/d paardenarts.... Misschien zijn het goede paardenartsen, maar ik heb er geen goede ervaring mee.....

Pantykous

Berichten: 10482
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:55

aha oké, just curious Knipoog Maar die Theunissen, dat is inderdaad een goeie, ik heb het vanmiddag gevraagd
Nummer weet ik zo even niet, ik zal kijken of ik het kan vinden voor je!

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 23:06

ik heb gert jan van de vallei.
die zit in woudenberg is ook n goede dierenarts.
theunissen vind ik persoonlijk niets

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 09:58

En ik vind Gert Jan weer niets. Al bij 3 kennissen van mij is hij meerdere malen niet op komen dagen voor zijn afspraak. Terwijl hij daar midden in de behandeling zat.
En hij heeft een keer een foto van een schiefel van de verkeerde kant genomen, waardoor de schiefel verdween voor het pijpbeen..

Zit Bokhorst (Kootwijkerbroek) niet in de buurt? En er zit ene v Wessum (?) bij landgoed Balkenschoten. Die is ook paarden arts

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:09

janna schreef:
En ik vind Gert Jan weer niets. Al bij 3 kennissen van mij is hij meerdere malen niet op komen dagen voor zijn afspraak. Terwijl hij daar midden in de behandeling zat.


Tijdsmanagement is inderdaad niet z'n sterkste punt, maar dat 'ie niet op kwam dagen is mij nog niet overkomen, wel vaak aan de wat late kant (geen spoedgeval, maar toch).

Nescio heeft 'ie een paar keer erg netjes geholpen toen 'ie van de zomer een wond had aan z'n been, en om z'n rotstraal te behandelen heeft 'ie ook een erg fijn middeltje meegegeven.

Ik denk dat over iedere dierenarts/kliniek wel wat te klagen valt, net als bij hoefsmeden, tandartsen, etc...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:48

Gert-jan is een goede paardenarts vind ik.. Hij kraakt me alleen net iets te snel in de rug van het paard..
Bert Bokhorst vind ik persoonlijk echt helemaal niks, ga hier verder geen redenen geven.
Ik heb nu Peter Stolk, die is aangesloten bij de Faculteit Utrecht..

esme
Berichten: 257
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: ede (gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 11:51

ikzelf laat tobias komen die zit in de kliniek bij gert jan. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met tobias en gert jan en ja oke je moet soms wat lang op hun wachten maar als het spoed is zijn ze er ook direct en dan moet een ander dus wachten tja wat wil je nu?? Bokhorst is zelf bang voor paarden en nogal bot dus daar heb ik slechte ervaringen mee. Maar het is denk ik voor iedereen anders.

Ludmilla

Berichten: 118
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 19:26

Gertjan heeft bij mijn paard een keer een foute diagnose gesteld zodat ik m een paar weken later half dood in zn stal terug vond.
en toen moest ik met spoed een dierenarts hebben, ik heb toen naar wellensiek gebeld omdat die altijd op tijd zijn en die hebben me super geholpen!!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:01

ik heb Ellen van Leeuwen, maar ja die is van Wellensiek.....
Ze is altijd op tijd, brengt medicijnen na (mijn paard staat niet in de buurt) en ze pakt problemen goed aan. Ik ben er erg tevreden mee!

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:21

ik had Wellesiek maar die vind ik niet goed dus heb ik nu Woudenberg en ik moet zeggen goede mensen ook best een lekkere dierenarts

Ludmilla

Berichten: 118
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 20:52

Ja ik vind ellen ook een fijne dierenarts maar de laatste keren is charlotte geweest die is ook bij Wellensiek en zij heeft me echt super geholpen!!

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 23:11

Ik heb al jaren theunissen. Hij zat eerst in t gooi. Hij is een beetje stug, lijkt soms niet zo vriendelijk, maar hij is wel ontzettend goed en heel serieus. Voor een nummer kun je pb-en.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:03

Ik ben niet zo weg van Theunissen om bepaalde redenen (Dat stugge heb ik geen moeite mee hoor, hij komt tenslote om m'n paard beter te maken, niet om de eigenaar te entertainen!), maar het is zeker geen slechte DA en er zijn wel dingen waarvoor ik juist hem zou bellen.

irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:27

Ikzelf heb voor mijn paard, Joris Ling van DA-praktijk de Berg.
Ik zweer bij die man. Tot nu toe heeft hij het altijd bij de juiste eind gehad.
Hij blijft net zolang zoeken tot hij het gevonden heeft. Lijkt net een terrier.
Niet qua uiterlijk hoor.
Als hij gaat verhuizen of emigreren, ga ik ook verhuizen of emigreren.\
Fantastische vent!

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:06

Ikzelf heb Jan uit schalkwijk een rustige man die alles zeer goed bekijkt en uitlegd. Hiervoor had ik Stolk of andere uit Utrecht maar de meeste laten het aan de studenten over en ze komen vaak niet tot een conclusie. Het is altijd bij hun wacht maar af. Vind ik niks. Gertjan zit bij mij om de hoek maar vind hem af en toe wat slordig te werk gaan. En Bokhorst is ook goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 02:33

Gert-Jan, van de Vallei in Woudenberg. Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen gehad met deze dierenarts. Hij kan supergoed met paarden omgaan en neemt ook echt de tijd om alles goed te bekijken. Daarnaast is hij altijd vriendelijk en bereid om alles goed en duidelijk uit te leggen.

Zijn time-management is misschien niet zijn sterkse punt, maar bij een spoedgeval staat hij in no-time voor de deur. DAT vind ik belangrijk.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:46

Gert Jan vind ik maar niks, geef mij Theunissen maar, hij woont nu percies op 400 meter loopafstand van stal!

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:36

Van Selm in Wapenveld geeft mijn voorkeur!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 13:42

Citaat:
Van Selm in Wapenveld geeft mijn voorkeur

de topicstarter heeft Nijkerk als woonplaats staan, lekker in de buurt dus! Haha!

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:18

janne schreef:
ik heb gert jan van de vallei.
die zit in woudenberg is ook n goede dierenarts.
theunissen vind ik persoonlijk niets

Ik ben ook altijd zeer te spreken over Gert-jan

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:30

Ik had eerst Rob van Wessum. Toen had hij zijn paarden op de zelfde manege staan waar Anouar staat. Nu hij in Nijkerk woont is dat voor mij toch iets te ver, maar ik vond het een goede dierenarts.

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:36

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties en tips!
Inmiddels heb ik een da uit Woudenberg laten enten en hij spreekt me erg aan! Dat zal die Gert-Jan wel zijn. Hij is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je. Ik wil niet beweren dat Wellensiek nou zo slecht is, maar ik ben zo geschrokken van de gang van zaken bij mijn paard, dat ik een beter gevoel heb bij een andere dierenarts. Er is een te grote fout gemaakt......