Hoefkatrol gaat perfect

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:54

voor mensen die een paard met hoefkatrol hebben: lees de laatste Bit eens: inderdaad door de juiste methode van trainen krijg je een paard weer regelmatig.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 11:57

Ik geloof dus om de bovengenoemde redenen neit in rontgenologische keuringen. Ze zijn zo duur en bieden maar zo weinig zekerheid. Als iemand bij mij een paard wil kopen mag hij alle keuringen doen. Indien een paard afgekeurd wordt, zal ik de klinische keuring betalen, maar worden ze rontgenologisch afgekeurd mogen ze zelf dokken. Ik geloof er namelijk ook niet in. Er zijn veel paarden die "klinische hoefkatrol hebben" en dus mooie foto's hebben maar kreupel lopen, en er zijn paarden die volgens de foto's hardstikke kreupel zouden meoten zijn. Geef mij maar dan een rad paard met slechte foto's!


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 13:38

Hangt er ook een beetje van af Merel hoe oud het paard is, en hoe hij loopt. een jong paard met 4tjes, die nog niet veel gedaan heeft is risicovoller dan een paard van 8 of 9 die zelden of nooit kreupel heeft gestaan met zijn viertjes.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 12:43



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Balou_k, Earth, Lithya, Trendiction en 40 bezoekers