MOK BIJ TINKER.....wat nu???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MakeMyDay

Berichten: 67
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Harlingen Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:06

idd alleen de kootholtes uitscheren..zo behoud je het behang en als je mooi scheert valt het vor een buitenstaander niet eens op!!
1malig wassen met biotex...tijdens dir=t wassen goed in laten weken en ALLE korsten eraf wassen!!!wil het er nog niet helemaal af dan laat je het nog even weken..maar het gaat eraf!!Geen wonden klauwen gaan hoor!!voorzichtig dus!!
Vervolgens 2 maal daags met Hydrocortiderm insmeren...dit is een honden/katten brandwonderzalf..maar word vaak gebruikt bij mok..je kunt het halen bij dierenarts...dit doe je gedurende 2 weken..als het goed is is het dan weg!!voorderest goed droog houden ook de box..strooisel maakt niets uit!!

Iedereen doet z'n best..dus laat ieder in zijn waarde!!


MakeMyDay

Berichten: 67
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Harlingen Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:09

Absoluut GEEN mokzalf gebruiken!!!!!!!!!!dit is te vet ebn zo kunnen de bacterien niet weg..die blijven er lekker onderzitten!!!!!dus NOOIT gebruiken!!

Iedereen doet z'n best..dus laat ieder in zijn waarde!!

MakeMyDay

Berichten: 67
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Harlingen Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:34

Mokzalf geeft niet altijd het juiste resultaat..en waarom het bestaat moet je mij nie vrage..ik heb het niet bedacht!!mijn dierenarts(en)raadden het ten zeerste af..het had ook niet het juiste effect toen..
er zijn wel meer dingen bedacht waarvan je je eigenlijk afvraagt waarom het er is..het werkt niet(goed) of half...demk vb eens aan een bit..waarom zijn er 1000den verschillenden ontworpen en nog steeds komen er nieuwe varianten bij..net als geneesmiddelen....

Iedereen doet z'n best..dus laat ieder in zijn waarde!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 bezoekers