Paarden haren ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkies
Berichten: 120
Geregistreerd: 05-03-04

Paarden haren ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 10:17

M'n arabier word momenteel onderzocht op dr vacht door een of andere homeopaat of veearts. Hierdoor kunnen ze zien of je paard gezond is, en als ze ziek is wat ze dan heeft.
Ik geloof er persoonlijk niet veel van.
Heeft hier iemand ervaring mee ??????

Groetjes ikkies

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:21

Niet om het een of ander hoor, mar als je er niet in gelooft, waarom begin je er dan aan? Is er een specifieke reden om dit wel te laten onderzoeken? Ik heb ook een beetje het idee dat je je er niet heel goed in verdiept hebt, als je niet weet wat precies het beroep is van de man die dit onderzoek bij je paard doet...
Maar om terug te komen op je vraag: nee ik heb geen ervaring met dit onderzoek. Wel met ander onderzoeken op homeopatisch gebied.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:47

Dat doen ze dan met een pluk manen (getrokken, het moet 'levend' materiaal zijn). Werkt dmv pendel en vragen stellen. Ze kunnen hier vaak echt heel veel uithalen. Heb het een keer gehad dat het aan lymfesysteem lag (kwam er bij normale dierenarts niet uit). Na een periode druppels was het probleem verholpen.

ikkies
Berichten: 120
Geregistreerd: 05-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 20:33

We hebben de uitslag van het onderzoek vandaag binnen gekregen.
Ze heeft dus onstoken darmen Huilen echt heel zielig. Hierdoor is ze zo verschrikkelijk mager geworden en blessure gevoelig.
Gelukkig doet ze het goed op ikkies slobber (met haver, muesli, brok en knoflook) en word ze al iets dikker.
Maar goed we kunnen het nu eindelijk behandelen over 21 dgn moeten we resultaat kunnen zien.

Groetjes ikkies en zielige paramour

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:33

Fijn dat je weet wat het is en dat ze daar nu voor behandeld wordt. Hopelijk is ze snel weer in orde.

LauwtjuhLevi

Berichten: 770
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:20

toch maar goed dat je het gedaan hebt!
misschien geloof je er nu meer in!
en sterkte met je paardje!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:24

geloof je er na de uitslag wel in?

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 11:11

Ik vind het idd ook wel raar waarom je eraan begonnen bent terwijl je er niet in gelooft. Waarom niet gewoon naar de DA of had die al gekeken?

Ikzelf heb ook positieve ervaringen met haren onderzoek. Bij mijn paard heeft ze toen een stukje staart meegenomen om te onderzoeken. Kwam een onsteking uit bij het schoudergewricht. Een andere alternatieve geneesheer heeft het toen behandelt en met 3 dagen was het over.