De waarheid omtrent chippen. BELANGRIJK!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

De waarheid omtrent chippen. BELANGRIJK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 13:12

Sorry Moddies, crosspost, maar het dringende verzoek deze (evt. met slotje) te laten staan. Is belangrijk voor ALLE paardenhouders die de leugens rondom het chipbeleid beu zijn.

Lees aub het volgende topic, en stuur mij een PB met je mailadres om de opgestelde protestbrief te ontvangen als Worddocument:http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=3289729#3289729

Bedankt, Sonja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 21:38

Bedankt voor alle PB's
Niet ongeduldig worden en weer PB sturen als je niet binnen een uur alles in huis hebt, ik ben vanmiddag lekker het bos in geweest met de knollies, daar moet ook tijd voor zijn, dus niet altijd online! Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:11

Sticky-en die hap!

Moddies, go your gang! Knipoog

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 23:09

Wat ik niet helemaal snap is waarom je hier zoveel tijd in wil steken? Persoonlijke "quest" tegen chip-fabrikanten?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 13:06

Staat al op medisch en op PP. Drie is wat teveel van het goede. daarom een slotje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:51

daniel79 schreef:
Wat ik niet helemaal snap is waarom je hier zoveel tijd in wil steken? Persoonlijke "quest" tegen chip-fabrikanten?


Daniel79, de enige tijd die ik er in steek is om te knippen/plakken naar een Bokttopic en de belangstellenden een paar documenten versturen. Is met een paar drukken op de knop geregeld.
Waarom? Omdat ik de actie ondersteun (is dus NIET mijn actie), omdat de paardenhouders bewust verkeerd voorgelicht worden.
Geen persoonlijke queeste dus, sterker nog: mijn beide paarden zijn al jaren gechipt.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 10:29

Aangezien Heike er al een slotje op wilde zette, maar het kennelijk is vergeten doe ik het wel even voor haar Knipoog