Grote wond onder Nikita haar staart.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:00

volgensmij wel maar kweet nie zeker Verward }>

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:09

Als het echt ontstoken is, dan is dit een geval voor de dierenarts. Niet zelf aan gaan rommelen. Dat moet flink zeer gedaan hebben bij je pony! Nooit wat gemerkt als je de staartriem om deed?
Slordig dat je daar pas zo laat achter komt, maak je je pony nooit schoon onder z'n staart? Maar goed, te laat is te laat, doe je nu weinig meer aan, gewoon een dierenarts laten komen.
Voorlopig in ieder geval niet meer met staartriem rijden, totdat het echt helemaal genezen is, ook niet met een bontje. Misschien is een ander zadel dat niet naar voren schuift een beter oplossing.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:02

Ik zou ook de DA even laten komen, als het flink ontstoken is zal ze wel antibiotica nodig hebben, of uierzalf in dit geval goed is weet ik niet. Je hebt ook allerlei middeltjes die ontsmettend en ontstekingsremmend werken, ik zou iig de DA even opbellen en vragen wat je wel en niet mag gebruiken, maar het liefst zou ik hem even laten kijken.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:04

als ik jou was zou ik je leer ook nog maar is invetten,zou het daar niet door kunnen komen als je stroef leer had????? Ik weet het niet...
Maar wel effies de veearts erbij halen