HELP weet iemand wat dit kan zijn !!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

HELP weet iemand wat dit kan zijn !!!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 15:25

hoi.

ik heb een 10 jarige pony kwpner echt een heel lief beest.
woensdag had ik springles en we hadden een weekje niet gereden nou heb ik wel wat gedaan en ze had wel gelopen maar toen ik woensdag naar les ging was er iets niet helemaal goed ze liep niet kreupel maar ook niet helemaal 100% dusss ja ik vroeg aan mijn instucteur van wat moet ik hier mee hij zij:gewoon doorrijden als het erger word dan moet je maar stopen het ging steeds beter en op het eind was het weer goed.
Toen had ze van die woensdag tot maandag niet gereden wel in de bak gelopen dus en wel bewogen toen had ik die maandag les van ina beuving kennen jullie misschien wel dat is we intensief
dus ging ik weer rijden het ging super goed en ze liep echt super niets aan de hand.
De dag daarna dinsdag dus ging ik even mijn proefje oefenen, het ging de eerste 20 minutren echt heel erg goed enz en toen ineens begon ze heel erg hoog te galoperen en raar te lopen .
Ik vond het wel erg raar want zij is erg hard van zichzelf en stelt zich niet zo aan dus maar ik heb nog ff doorgedraafd maar het ging niet weg ik was alweer gestopt en vlink onder de deken .
lekker warm nou weet ik dat het dan altijd goed is om er veel mee te stappen .
en we hebben de dierenarts er al gebeld en die zij van veel lopen maar nou was mijn vraag zou iemand weten waar dit vandaan komt en wat je er het best mee zou kunnen doen??????? Verward Verward Verward

nou hoop dat ik er achter kom

groetjes ellen en hoefjes marciano ,lejoni en ixion

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss



loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-04 15:29

oke badankt !!!!!!!!!
aan zoiest dacht ik al maar wist het niet zeker

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-04 16:19

hoi.

we hebben de dierenarts al gebeld en die zij van veel mee lopen maar niet lossgooien want dann gaat ze heele erg hard rennen en dan ineens stoppen en dat s is ook niet zo goed voor haar schouder dussss en nu moeten we voorzichtig opbouwen als we zeker weten dat het weer goed is.

groetjes ellen

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: draveradora, Selima, Ubermetrics en 82 bezoekers