* Overhoef ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 11:04

hallo,

Wie is er bekend met Overhoef ?
Ik weet wat het is, maar ik wil graag weten of er iemand is die weet wat voor een gevolgen het heeft, en of het heel ernstig is, ik kan dat nl nergens vinden. Op http://www.hoofcare.nl staat wel wat het is, maar er staan geen gevolgen bij... enz...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sando op 2001-11-21 16:47 ]</font>


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 17:52

oke, het paard heeft geen glansrijke toekomst, snap ik, maar wat zijn de gevolgen, inslapen, complete rust, rustig rijden, of gewoon doorrijden met zijn gebreken... dat laatste lijkt me niet, maar toch, het kan wel he, als hij nou niet echt last van heeft. Dat is nl het probleem, want het paard heeft ook spat, dus moet ie eerst warm lopen.voor dat ie door zijn stijve, bijna kreupelige 10 minuten heen is. en of ie nou kreupelt door de overhoef of door de spat... tja.. ik weet het niet. Het paard is ook niet van mij, vraag alleen advies voor die persoon.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-01 10:22

Is er verder niemand bekend met overhoef?
Het is nl een duidelijke bobbel boven zijn kroonrand tot aan de kogel. Het wijst op overhoef, maar dat is niet zeker, weet iemand anders misschien wat het dan zou kunnen zijn ? Of zien ze dat alleen maar op röntge ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kiki1976, mamabird, Trendiction en 39 bezoekers