welke kliniek???HELP!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 21:06

Mijn 5 jarige merrie heeft sinds afgelopen mei regelmatig last van een achterknie die op slot schiet, mijn eigen dierenarts begon gelijk over een knieband doorsnijden maar dit zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Ze heeft het nu 3 keer gehad sinds mei en ik heb eigenlijk geen zin om de vierde keer af te wachten.
Ze is dan ongeveer 1 a 2 weken kreupel en dan gaat het wel weer, maar om elke keer nou weer op de volgende keer te wachten is ook niet fijn.
Nou zit ik te twijfelen tussen Greetje de Jong (haren/glimmen) en dierenkliniek Klijndijk.
Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee???
Misschien ook telefoonnummers????

Alvast heel erg bedankt

Gr.Dione


Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 22:16

Ik had idd ook gelezen dat aangepast beslag kan helpen maar dat vond mijn dierenarts maar niks.
En begon steeds weer over 1 van de 3 kniebanden doorsnijden. Dit lijkt me nogal drastisch als je verder nog niks hebt geprobeerd zoals inspuiten of aangepast beslag. verder kon hij me ook niet vertellen of ik mijn paard dan nog wel in wedstrijden kan rijden. Ik vind dit aardig kortzichtig dus daarom wil ik graag naar een andere arts voor een second opinion.


Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 20:36

Oberon, ja het was van Schaik, inderdaad uit Peize.
Oooh wat ben ik blij dat ik inderdaad haar knieband niet door hem heb laten doorsnijden.
Ik hoorde nl. net van iemand anders waar hij ook de knieband van had doorgesneden, tenminste dat dacht hij.
Ja,Ja inderdaad ook iets anders dan de knieband doorgesneden en dat paard kon naar de slacht.
Vreselijk!!
Wat ben ik blij dat ik niet naar die man geluisterd heb.
Ik heb nu via via een goede hoefsmid gevonden en die wil het eerst met aangepast bekappen proberen en als dat niet werkt aangepast beslag.
Het enige nadeel is dat ze ook nog wat koehakkig staat van achter en hij zij " om de stand van de knie goed te krijgen moet ik hem eigenlijk in theorie nog koehakkiger zetten".
Das dus balen!!
Maar hij gaat het proberen en ik moet maar vertrouwen in de man hebben.
Hij staat tenslotte goed bekend hier in de omgeving.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: juniper en 6 bezoekers