nu twee trillende benen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 17:45

Zoals jullie mischien weten zet imka haar rechterachterbeen trillend neer, maar gister deed ze het ook met haar voorste linkerbeen. Ik begin me echt zorgen te maken en de boer doet er helemaal niks aan! Ik weet echt niet wat ze heeft, ik twijfel of ze kreupel is.... Verward Wat moet (kan) ik er aan doen? Ik ga volgende week met haar voor het eerst naar de manege, misschien dat ze daar zien wat het is? Weet iemand misschien wat het is?
Hellup me please!

[Edit] titel aangepast [/edit]

_________________
It was the first time we kiss, I close my eyes, you close your eyes..... And we miss

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-12 12:36 ]</font>

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 19:59

he imka als jij je zoveel zorgen maakt, waarom bel je dan niet gewoon even de dierenarts, hij/zij kan je vast wel van je zorgen afhelpen. Vork

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 21:03

dat ga ik ook wel doen hoor *LOL* want ik maak me er zo'n zorgen over! Verward

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:02

Als je hem gewoon belt en uitlegt dat het om je verzorgpaard gaat wil hij vast wel telefonisch advies geven, kost niks

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 14:47

Ik denk dat het het slimst is om naar dat rechter achterbeen te laten kijken. Als daar echt iets niet mee in orde is zal ze dat been ontlasten maar om dat te kunnen doen overbelast ze haar diagonaal voorbeen (links voor dus!)
Dat voorbeen is waarschijnlijk veroorzaakt door een probleem achter.
Wat vervelend als het om je eigen paard gaat kun je nog alsnel de DA laten komen . Bij verzorg paarden ben je zo afhankelijk van de eigenaar.
Succes er mee

Adrienne