wat is dit?---> foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:13

Wachten tot zaterdag met het bellen van de dierenarts lijkt me niet verstandig.
Ten eerste, omdat het echt duidelijk is dat je paard iets heeft wat niet normaal is en dat het misschien besmettelijk is voor andere paarden. Lijkt me niet echt handig op een manege.
Ten tweede, als je zaterdag pas besluit een da te bellen heb je kans dat hij maandag pas komt, aangezien het dan weekend is. Dan ben je ondertussen alweer een week verder.

Is de instructrice tevens de eigenaressen van de manege ofzo?? En wat doe je als je acuut een da nodig hebt?? Vind het een beetje een vreemde gang van zaken dat je via de instructrice van de manege een afspraak moet maken met de da. Het is je eigen paard en je eigen geld dat je erin stopt, lijkt me toch dat je zelf wel uitmaakt of je paard een da nodig heeft of niet en in dit geval lijkt het me zeer noodzakelijk.

Misschien een tip.. Bel je instructice op, als het dan toch allemaal via haar geregeld moet worden, moet ze daar toch geen problemen mee hebben lijkt me.



Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:30

iwayalover schreef:
HET IS MIJN EIGEN PAARD NIET! HET IS EEN MANEGEPAARD!!!!


kan ik niet ruiken vanaf hier!!!!!

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:45

Okeej, ik snap 'm Lachen

Tja, schimmels heb je in vele soorten en maten. Op 1 plek of over het hele lichaam. Met de ene schimmel worden ze alleen kaal, terwijl ze met een ander ook open plekken kunnen krijgen.
Van de 1 hebben ze geen last, terwijl de ander afschuwlijk jeukt.

Dus ookal blijft het op 1 plek, het kan zeker schimmel zijn.
Maar in dit geval lijkt het dan wel op 1 plek, maar vergelijk de foto's eens met elkaar, dan zie je hoe snel de plek groter wordt in maar 1 week. Als je er niets aan zou doen, heb je kans dat het paard over een maand aan de achterkant al bijna kaal is..

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:47

Polly"]
[quote="Ophelia"][quote="iwayalover schreef:
HET IS MIJN EIGEN PAARD NIET! HET IS EEN MANEGEPAARD!!!!


kan ik niet ruiken vanaf hier!!!!!
[/quote]


het staat ook in het eerste berichtje Knipoog
[/quote]

Heeft ze naderhand pas veranderd, maar als je verder had gelezen had je dat zelf ook kunnen weten......!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 90 bezoekers