wormenkuur?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:41

Officieel moet het toch om de 8 weken?

Njah, mijn antwoord weet je iig al Tong uitsteken


Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:43

Ik zal nu wel vele reacties krijgen dat het niet goed is enzo, maar ja. Hof krijgt 2/3 keer in het jaar een wormenkuur. Als hij zomers op het land gaat, en als hij weer op stal komt. (alle paardjes bij Hof op stal btw.) En als we merken dat een paardje iets minder/magerder wordt krijgt hij ook een spuit en dan knappen ze altijd gelijk weer op? Lachen

En Feetje, als je 13 paardjes op stal hebt wordt het wel ietsje duurder he Lachen En zo is iedereen ook nog gezond dus ja Lachen

Als ik zelf een paardje had weet ik eigenlijk niet wat ik zou doen....

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 20:55

Mikey schreef:
hoffiieeeh, als je al zegt dat ze van een wormenkuur opknappen, moet je toch eens gaan over na denken of het niet verstandiger is of vaker te ontwormen. Als een paard niet helemaal okee is door een worminfectie, dan is de infectie nogal groot. Van een gemiddelde infectie, heeft een paard helemaal geen last (en daarom ontwormen de meeste mensen minder, tot het fout gaat, zoals dus bij jou eigenlijk) Ik vind dus echt dat je vaker moet ontwormen. Verder is er al veel te vinden over hoe vaak ontwormen en met welk middel,. De zoekfunctie en dan worm / wormenkuur geeft al heel veel.


Het zijn mijn paarden niet... Knipoog
En, in die tijd dat ik daar ben (2,5 jaar) hebben we nog maar 1 x meegemaakt dat een paardje wat minder werd... maar die is ook gelijk weer opgeknapt van een spuit, waarom moet ie dan meer krijgen als hij gelijk weer de oude is? ....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers