kwijlen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

kwijlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 13:25

ik kon zo'n 3 weken geleden door omstandigheden niet op mijn fjord rijden, er bood een meisje aan die mijn fjord wel wilde rijden. Alleen t meisje is klein en mijn fjord is sterk. Gevolg een chagarijnige fjord, doordat t meisje hem alleen kon stoppen door aan de teugels te trekken.

Nu is mijn paardje wel weer goed gehumeurd, maar hij kwijlt zonder reden. Hij wordt nog niet gereden, en hij eet zijn eten gewoon zonder er balletjes of iets dergelijks van te maken. Bijvoorbeeld: dan staat ie gewoon te suffen of te spelen in t paddock, en dan komt er inene een grote hoeveelheid kwijl uit zijn bekkie. heel vreemd, en we kunnen er niets aan koppelen wat de oorzaak zou kunnen zijn.

Ondanks dat hij gewoon alles eet, en netjes eet, zou het misschien toch verstandig zijn om de tandarts te laten komen? Of de dierenarts. Hij plast namelijk ook wel veel, maar weet niet of dit een gezamelijk probleem is met t kwijlen.

Heeft iemand een idee, een suggestie of ervaring hiermee. Ik hoor t heel graag, want ik wil straks wel weer gewoon kunnen rijden, zonder mijn paard pijn te doen



SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 11:07

het is vooral als die staat te suffen, tijdens t rijden kwijlt e wel, maar dat is het goede zou maar zggen

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 17:48

bij t rijden kwijlt ie niet veel, maaar dat goede schuim zo maar zeggen, op de rand van zijn mond, doordat ie loopt te kabbelen op zijn bit

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 12:27

misschien is het idd niet ernstig, maar ik wil t wel graag weten. anders vind ik het namelijk zielig als hij iets in zijn mond heeft, en ik hang er een bit in. snapje VROLIJK?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, Fnanne, Googlebot, hwn, Kinke, Loe_Loe, manonutjuh, nadcha, Room_Soesje en 27 bezoekers