vervolg : dikke knie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 19:41

Hai allemaal,

Twee weken terug had ik een berichtje geplaats over dat chinouc een dikke knie had.De veearts is dus ondertussen al 2 x geweest en de laatste keer heeft hij vocht uit dr knie laten lopen en er iets Verward anders ingespoten.En nu mag ze maar gedoseerd beweging krijgen.
De oorzaak van het hele probleem is dat de muts tegen de staldeur schopt als mevrouw vind dat ze aandacht moet krijgen.
Dus ben ik even genoodzaakt om het hek dicht te doen zodat ze niet meer naar buiten kan hangen en niet meer tegen de deur kan trappen.Is maar tijdelijk hoor want ik heb al een stuk rubber wat ik tegen de deur aan timmer.
Door dat trappen heeft ze een soort schijfje in dr knie gekregen dat vocht afscheid en dat zit dus in die knie.Tja klinkt lekker.
Maar dus een weekje veel rusten en maandag moet ik weer bellen om te vertellen hoe het gaat.En misschien moet de hele behandeling herhaalt worden. *zucht* Verdrietig
Ik maak me wel een beetje zorgen over of het wel helemaal goed komt.Ben bang dat de arts straks zegt dat hij de knie moet opereren om dat schijfje weg te halen.
Maar ja..ik zie het wel.Ik vind het wel super zielig voor haar want normaal rij ik veel met haar en nu mag ze maar heel af en toe en heel eventjes uit stal.Arme nouc.

Nou ja..dit was dus even een up date Haha!

groetjes
janneke