Afgemaakt!!:(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:01

wij hebben mij paardje wat ik 5jaar heb gehad een paar maand geleden moeten laten inslapen wegens zomereczeem.... We hebben haar verkocht aan mensen aan de zee omdat het bij ons echt niet meer ging terwijl we echt ALLES hebben geprobeerd, dekens, zalfjes, spuiten noem maar op... We hadden op een gegeven moment 2 opties, OF in laten slapen OF verkopen aan mensen aan zee. Het was namelijk zoooo erg, ze schuurde zich tot bloedens toe, liet zich tegen de muur vallen van de jeuk enz. We hebben heel lieve aan zee gevonden, maar helaas.....ook daar ging het niet over....., een uitzonderlijk geval...., op een gegeven moment moet je een keuze maken die het beste is voor het paard...!! Ik heb nu, sinds een paar weken weer een eigen paard, maar toch....ik zal mn eerste eigen paardje NOOIT vergeten, ze blijft heel bijzonder en nog heb ik het er weleens moeilijk mee.... Ik wil je heel veel sterkte toewensen!!!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mystery3434 en 129 bezoekers