Amber HOEST!!!Wat nu???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Amber HOEST!!!Wat nu???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 23:41

Hallo!!
oh jee... dit weekend was het weer zover; Amber hoest weer. En dat is niet handig. Het is altijd in de herfst/winter dat ze het heeft en alleen met rijden.
Heeft iemand enig idee hoe het komt en hoe je dit oplost?

Aah, en het is eindelijk gelukt om een fotootje van Amber erbij te zetten, geloof ik!

Afbeelding


femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 10:36

Hai Scum,

ben blij dat er iemand reageert..
Amber staat dag en nacht buiten en heeft een lekkere dikke vacht dus ik denk dat ze er wel goed tegen kan. Na het rijden stap ik haar goed uit met een zweetdeken erover, zorg dat ze goed op temperatuur is en niet meer snel ademt.
Vraag me toch af wat ze dan kan hebben; bronchitits ofzo?
Maar ja, het is alleen in de winter..

Hoop dat je nu nog iets weet?!

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 21:13

Amber staat dus elke dag buiten; zomer en winter. En als ik ga rijden dan is dat ook altijd buiten.
Ik geloof ook niet dat er in de winter iets anders gevoerd wordt dan in de zomer...
Corine4, wat doe jij daar dan aan? Heb jij medicijnen of een of ander middeltje ervoor?


femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 14:30

Jeetje, dat lijkt me wel heel vervelend: hoesten en eczeem.. Wat voor paard heb jij dan?
Het lijkt me inderdaad wel een keer goed om de dierenarts te laten kijken naar die hoest maar dat moet ik dan wel met de eigenaar overleggen denk ik zo..
Een ding weet ik wel en dat is dat ze het hoesten alleen in de herfst/winter heeft.
Dat middeltje van de DA; hoe vaak geef je dat dan? En je geeft het alleen als ze niet zo heel erg hoest?
Ik zal zeker nog wat laten horen hoor!!
Bedankt voor je tip!!!
Fem

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 00:25

Heee Corine,
sorry dat het zo lang duurde voordat ik je vragen beantwoordde... was een beetje druk vandaag!!
Tjonge een KWPN van 26, hoe lang heb je die dan al? Rijd je ook nog met hem/haar?
Ambers conditie is hoogstwaarschijnlijk wel gelijk gebleven. We rijden, met uitzondering van de zomerperiode, alleen in de weekends. Vaker kan niet want dan ben ik in Groningen en zij staat op Terschelling. In de zomers rijden we bijna elke dag. Ze krijgt er alleen last van in de herfst. het is echt net weer begonnne.

Ze hoest eigenlijk het meest in het begin later wordt dit minder.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, _Margarita_, Nicky1963, paljaslaura en 111 bezoekers