Updateje Neve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Updateje Neve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 14:51

Vervolg op: [MD] Rare kreupelheid - medische uitdaging

Uit bloedonderzoek is gebleken dat [naam verwijderd] weldegelijk weer spierbevangen is. Weer verhoogde waarden.
Advies DA was rust en op termijn weer voorzichtig oppakken, dieet aanvullen met VitE en Selenium...

Tja, what else is new? *zucht*
Kortom, het symptoom is weer bevestigd, maar hoe komt het toch....
Kennelijk weet niemand het.

volgende week ga ik naar zo'n vage wichelroede-holist...wie weet komt er nu eens wat uit waar ik wel mee verder kan.
Die [naam verwijderd], type zomer paard. Cool

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:03

jeetje, toch weer spierbevangen!
balen zeg!
Ik weet het nog maar al te goed toen joy het had, ze is er ook erg gevoelig voor.
Ik moest op advies van de uithof, standaard vit E en selenium blijven voeren (Pavo eplus)

succes met neve!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:55

welke holist ga je bezoeken?
Wilde al gaan vragen hoe het u ging, maar dat hoeft dus niet meer Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:08

joyce B schreef:
welke holist ga je bezoeken?
Wilde al gaan vragen hoe het u ging, maar dat hoeft dus niet meer Knipoog

Ja wil ik ook wel weten.
Hier in de buurt gaan er ook wel veel mensen naar Albert van Es.Paranormaal en magnetiseur.Apart hoe hij een probleem kan raken.De mensen vragen alleen of hij wilt kijken naar hun zieke paard, vertellen in eerste instantie niets.DAn doet hij zijn verhaal en betrekt ook de eigenaar er vaak bij.Soms is het confrontrerend..

IIG beterschap met Neve!

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 22:14

Ik ben door clubleden geadviseerd naar Albert van Es te gaan.
Door de eigenaren van het opfokbedrijf van [naam verwijderd] werd iemand anders mij aanbevolen, een dame die daar op 8 december komt holischtisch zijn...

Ik denk dat ik naar Van Es ga, omdat ik dat op korte termijn kan regelen. Mij is wel op het hart gedrukt niet over mezelf te vragen bij Van Es, hij schijnt nogal 'helderziend' te zijn...en over mezelf wil ik het gewoon NIET weten. Over mijn paard nu eindelijk wel eens....

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:40

Je hoeft er niet naar te vragen dat doet hij uit zichzelf. Haha! Het zal ook wel aan de situatie liggen denk ik.
Soms is het nodig om de eigenaar er bij te betrekken,kan soms duidelijkheid scheppen.

In het geval van een sputterende puber gaf het voor haar opeens wel duidelijkheid terwijl ze het voorheen altijd de schuld gaf aan het paard.

sterkte ermee