ontsteking in het kwartier?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

ontsteking in het kwartier?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 22:20

hoi hoi,
een tijd terug op 13 augustes 2003 had ik met mijn fjordje een keuring in emst we zijn warempel eerste geworden ondanks dat meneer al een jaar stilstaat maar toch daarvoor leip ie niet helemaal zuiver maar een paar dagen voro de keuring en met de keuring was er niets aan het handje , totdat daarna een aantal dagen later liep die weer kreupel ik dacht hmm das niet best maar ja misschien wil die wel niet werken want ik begon hem net weer lekker te trainen en hij is wat dat betreft heel slim en dan ook lui aangelegd maar dit keer bleef die kreupel en zielig kijken dus toch de veearts toen maar gebeld daar moesten er dus foto's van gemaakt worden en dat kon pas een week later in emmeloord ik dacht oke foto's en weer naar huis maar dat was anders spark reageerde als een bezettene op de prikkies dus na 4 keer prikken en niets gevonden en dus geen foto'sa hebben ze in overleg maar hem gehouden en ik iedere dag heen en weer anders was er niets met hem te beginnen maar goed ,
eidenlijk na 4 dagen dus op een zaterdag mocht meneer mee naar huis wel op orthopedisch beslag omdat er dus een zweertje in zijn kwartier zat! maar ja dat zweertje vonden ze pas die zaterdag of vrijdag avond en dat grapje koste wel 652 euro's maar goed dan ook nog terug voor controle oke dat duurde drie weken voor ik terug moest komen met hem, affijn ze hebben de hele zweer toen weggensneden en het ijzer ne leer er op nieuwe onder gedaan en ik dus daarna die zondag braaf longeren buiten op ene veld en ja hoor eenmaal terug op de wei tuurlijk ijzer eraf die die net nieuw onder had dus ik na een uur zoeken het ijzer gevonden en de smid gebeld die kon dus die vrijdag (en we leefde zzondag) komen a oke is goed maar na een week zonder liep ie nog gewoon weer goed hmm ff met de smid overlegd en de laatste afspraak afgezegd!
dus zodra de ijzers eraf kunnen gaan we gipsafdrukken maken voor schoenen, ant die ijzers vinden we maar niets! en zijn hoeven worden er ook niet mooier op!
welja kent iemand dit ?
Groetjes joyce en sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!



sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 22:42

kent dan werkelijk helemaal niemand dit probleem?
Groetjes joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lara_, laura_estee, Maritjuh2000 en 99 bezoekers