paard zo maar neergevallen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

paard zo maar neergevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 11:16

hallo allemaal
een paard bij ons op stal is laats toen ik hem uit de wei haalde plotseling gevallen. ik dacht eerst dat hij koliek ofsow had maar hij liep eerst een paar pasjes mee en toen strekte hij zijn voorbenen en viel om daarna heeft hij anderhalf uur stijf op de grond gelegen.
toen de dierenarts kwam gaf hij heb calcium. hij dacht namelijk aan een calcium gebrek. (dat was het dus niet) na een tijdje stond hij op en viel ook meteen weer neer. het gaat nu al weer iets beter maar lopen kan hij nog niet goed . zijn coödinatie is niet goed meer. het was geen calium gebrek en ook geen hersen infarct of hard infarct. heeft iemand dit ook eens mee gemaakt ?? of weet wat er aan de hand is wil je dat dan even melden?
greetzzz leonie


stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 12:34

het bloed is al onderzocht en was niks te zien en in de hersen was niks mis de dierenartsen staan ook voor een raadsel. hij was trouwens toen hij lag erg attent hij hield iedereen in de gaten die om hem heen stond. het lijkt nu dat hij zelf weet dat er iets mis is met hem maar hij weet niet wat. hij zit namelijk iedere keer naar zijn benen te kijken.


stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 09:51

allemaal hartstikke bedankt voor de info het lopen gaat nu steeds beter maar als hij twee dingen wilt doen gaat het mis bijvoorbeeld naar een ander paard kijken en lopen.

stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 22:10

juval kun je mij uitleggen wat HYPP is. ik weet namelijk niet wat het precies is.
greetzzz leonie

stalbles

Berichten: 454
Geregistreerd: 23-03-03
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 18:02

oke dan weet ik goenoeg bedankt
greetzzz leonie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, germie, IASCrawler, joyce83, Kidde, Loe_Loe, Miran, tengeltje11 en 36 bezoekers