jeuk -->hydrocortiderm?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

jeuk -->hydrocortiderm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 11:11

Polly heeft al heel veel jeuk sinds ik haar heb, ook schuurt ze veel.
Afgelopen zomer is schimmel bij haar geconstateerd en dat is succesvol behandeld met Imaverol.
Echter, ze bleef vreselijk veel jeuk houden, we hebben haar toen 2x gewassen met Neocidol, ook dit hielp niet afdoende. Daarna heb ik haar een tijdje elke keer als ze jeuk had gewassen met betadine scrub, maar ook dat werkte niet afdoende.

Ik heb daarop van de dierenarts hydrocortiderm gehad en zij dacht aan staart en manen exzeem. Nu hoorde ik echter dat het heel slecht is om hydrocortiderm met jeuk te smeren, de huid zou er dun en gevoelig van worden.
Ik heb haar net na het scheren maar weer gewassen met Betadine tegen de jeuk, maar kan ik nu beter geen hydrocortiderm meer gebruiken (degene die mij zei dat het slecht is was niet de DA)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!



Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-03 12:26

ik smeer het er ook niet alle dagen op, als ik het er 1x op heb gesmeerd heeft ze er gemiddeld 1 'a 2 weken weinig tot geen last van. Sinds ze geschoren is heb ik het er helemaal nog niet opgesmeerd aangezien degene die scheerde (schoor) zei dat dat helemaal niet goed is. Ik smeer het er inderdaad op met handschoenen en de dierenarts zei ookal dat het niks oplost het is meer " anti jeuk"

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 11:04

er staat idd niet op de bijsluiter dat het met handschoenen moet (volgens mij) maar aangezien het hormoonzalf is heb ik het toch wel gedaan, overigens heeft mijn dierenarts daar ook helemaal niks over gezegd.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 20 bezoekers