Wat hebben jullie in je EHBO doos?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:45

Ja, ik heb wel een speciale EHBO doos, keurig bakje met deksel erop. Maar daarnaast heb ik in mijn poetskist ook nog een bakje met voornamelijk tubes. In de EHBO doos vind je wel allerlei soorten betadine, de shampoo, scrub en oplossing (daar is een halve liter van aanwezig, tijdje grootverbruiker geweest). Er liggen diverse soorten verband in, zelf kleven en gewoon. Het gewone verband gebruik ik ook en dat zet ik vast met 1 laagje zelfklevend. Watten en camgee zijn aanwezig. De thermometer met een touwtje eraan zodat die niet kwijt raakt. Een klein flesje hydrocortiderm, maar dan van een ander merk. Tubes, schaar, schoon doekje en nog iets, maar daar kan ik niet opkomen. Soda en zeezout zijn er ook. En verder nog van alles wat ik in de jaren verzameld heb Lachen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:12

Nou, ik heb bij de blokker gewoon zo'n bakje met zo'n deksel gekocht en daar alles ingegooid wat overal rondzwierf aan medisch materiaal en dan heb je opeens een EHBO trommel Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:46

Oh ja, EHBO set voor mensen Lachen. Ooit had ik wel eens een tubetje betadine voor thuis.... Pas geleden had ik dat nodig.... je raadt het al, nergens te vinden natuurlijk... naar stal verdwenen Knipoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Miss_Mii21 en 51 bezoekers