ingescheurde mondhoeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

ingescheurde mondhoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 12:26

Help:

Mijn zusje haar paard heeft telkens ingescheurde mondhoeken. Ze heeft nu 5 weken met een bitloos hoofdstel gereden. De mondhoeken gingen mooi dicht nu heeft ze gister weer gereden, met ontspannen teugels en hij heeft weeeer zijn mondhoeken opengeschreud.

wat kan ze hier het beste aan doen??? Graag jullie reactie, ze is echt ten einde raad.

DA is ook wezen kijken en ze moest een zalfje van logage gel erop smeren,. Dat helpt dus ook niet.

Wie heeft de gouden (serieuze) tip voor haar?


Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 13:10

Het bit waar mee mijn zusje rijd is een bustrens. Er komen geen velletjes tussen volgens haar. Haar paard heeft hier nooit last mee gehad maar zo opeens wel.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 15:27

Maar als je er steeds zalf om smeert dan blijft het toch altijd een weke plek? Je houd het dan zacht en dan ben je weer bij het begin, toch?

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 13:29

Bedankt voor jullie reacties, ik zal het aan mijn zusje doorgeven. Hopelijk dat het insmeren van de mondhoeken met een vette zalf haar ook zal helpen.


Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:10

Ze heeft hem voor ongeveer 2 maand geleden een vitaminespuit gegeven maar geen resultaat.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 14:26

Ook niet, deze is ook nog nagekeken en past heel mooi, er zitten ook geen scherpe randjes aan of scheurtjes. Echt heel vreemd die mondhoeken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, EsmeeKKK en 28 bezoekers