niet mijn paard ,maar ikzelf!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

niet mijn paard ,maar ikzelf!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 13:30

ik heb een medisch vraagje voor mijzelf!

sinds ik 13 maanden geleden ben bevallen van een mooie zoon,heb ik veel last van mijn stuitje/staartbeentje!

sinds de 4e maand van m'n zwangerschap heb ik last gehad,van bekkeninstabilliteit!
van mijn bekken heb ik (bijna) geen last meer,maar van mijn stuitje nog wel.

ik kan niet fietsen(zou toch wel luek zijn,met m'n zoontje)
na een uurtje rechtop in een stoel zitten,moet ik de rest v\d dag staan of liggen.gelukkig heb ik staand werk,dus kan ik nog wel werken

fysiotherapie en ostheopathie zijn beiden al geprobeerd!

nu heb ik gisteren een spuit in m'n staartbeentje gehad(AUW!!!)
volgens de dokter ,zou dit á la minute moeten helpen,maar daar merk ik dus niks van,in tegendeel,ik heb het gevoel of ik een ei uit moet broeden,van binnen!

de volgende stap is dus Bloospereren!
m'n staartbeentje verwijderen.

de clou?:
wie heeft er ervarting hiermee,en nog ideén???????

domi16
Berichten: 14
Geregistreerd: 13-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:29

Ik heb mijn paard tijdens een blessure bij mensen op de wei gezet. Zij hadden een dochter die ooit eens van het paard was gevallen en haar stuitje had gebroken. Ze had zoveel pijn dat ze zelfs niet meer kon lopen.Ze zat in een rolstoel. Ze was ook al een aantal keer geopereerd. Toen hoorden ze dat er een man was die haar kon helpen. Het is geen strijker, geen fysiotherapeut en geen homeopaat maar alles in 1 zeg maar. Hij heeft haar met een aantal behandelingen van de pijn afgeholpen en ze kon ook weer lopen. Ze durft niet meer te rijden maar heeft het wel eens geprobeerd. Ik ben er zelf ook eens geweest en bij mij heeft het ook geholpen(rugproblemen) Deze meneer heet Dhr. Lelieveldt en komt uit Dalfsen
Veel succes

horsepartner
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-09-03
Woonplaats: voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 00:37

heb je wel eens gedacht aan een orthopeed maneul geneeskundige?
dit is absoluut geen maneul therapeut deze persoon is verder is zijn opleiding zeg maar.

heb zelf met rugklachten gelopen en na de bevalling van mijn zoontje (tijdens zwangersschap al bekken instabiliteit gehad) is mijn heupgewricht uit de kom gegaan.
geen prettige ervaring Boos!
gelukkig na diverse behandelingen weer helemaal op geknapt kan weer fietsen,wandelen en natuurlijk paardenrijden !!!!!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:04

Volgens mij kan een goede chiropraktiker je van dit probleem afhelpen, tijdens mijn zwangerschap heb ik wel iets gelezen over vrouwen met bekkeninstabiliteit waarbij het uit hun stuitje bleek te komen die door de bevalling was verschoven. 1 behandeling was vaak voldoende.

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 18:13

ik zit zelf in het laatste jaar opleiding fysio. Over chiropractikers horen we niet altijd heel positieve ervaringen...bijv dat ze bij een hernia gaan behandelen, terwijl de mensen daarna echt heel veel klachten van de hernia kregen. Ik zou even goed informeren enzo. Tuurlijk kun je ze niet allemaal over 1 kam scheren en dat is ook niet mijn bedoeling!