Iemand dit wel eens gehad?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Iemand dit wel eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 23:20

Solon zijn hengstentanden zijn enige tijd geleden doorgekomen. Daar had hij best een beetje last van toen ze door het tandvlees heen boorden, maar daarna leek het eigenlijk beter te gaan. Ik had wel het idee dat een bezoek aan de tandarts wel weer eens zou mogen, aangezien hij erg veel rare dingen deed met zijn tong, en overdreven knabbelde op het bit...

Wat blijkt nu... hij heeft bijna een heel gat in zijn tong wat best behoorlijk pijn moet doen. Waarschijnlijk heeft hij met het beginnende linker hengstentandje een keer op de achterkant van zijn tong gebeten en is het ""gaatje"wat op die manier ontstond steeds weer achter zijn tong blijven hangen...Nu loopt er een hele groef in zijn tong over die tand heen, van zo ongeveer een halve duim lang; qua aanzien lijkt het erg op een hele grote blaar. Verklaart wel gelijk waarom hij de laatste tijd zo moeilijk op het bit te krijgen was... deed hem gewoon pijn Boos!

Heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt? Is er een oplossing, of is de enige oplossing het operatief verwijderen van die tand? En als dat moet gebeuren in een kliniek, waar kan ik dan het beste heen gaan?

Ik heb er echt een naar gevoel over... dat moet knap pijn doen. Ik ga morgen gelijk de dierenarts bellen...

Europe is our playground



manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 09:58

Dierenarts komt vanmiddag... Hij heeft wel vaker op het puntje van zijn tong gebeten, maar dit is weer iets compleet anders...

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 01:49

Update... de tand wordt helemaal afgevijld... en hopelijk gaat het probleem dan weg. Als dat niet zo is moet hij verwijderd worden, wat echt best een grote operatie is Boos!

Europe is our playground

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:28

Goed... platgespoten dus vanmiddag, nadat het zonder verdoving niet echt wou lukken. Tandje bijgepoetst... en nu maar hopen dat het niet meer terug komt...

Europe is our playground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 58 bezoekers