bloedarmoede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:35

Een paard van een vriendin van mij had het ook (Friese ruin), ik wil wel even voor je vragen wat zij toen precies hebben moeten doen en/of laten. banketstaaf voor je meid. Maar met die fries is het ook goed gekomen en Piropo komt er ook weer bovenop! Sterkte!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:30

cloris"]
[quote="Picasso schreef:
Een paard van een vriendin van mij had het ook (Friese ruin), ik wil wel even voor je vragen wat zij toen precies hebben moeten doen en/of laten. banketstaaflig voor je meid. Maar met die fries is het ook goed gekomen en Piropo komt er ook weer bovenop! Sterkte!




Jaa graag, ik heb net weer gebeld met de d.a. wat nou de precieze oorzaak zou kunnen zijn, maar daar kon hij me natuurlijk geen antwoord op geven, ik denk dat ik alsnog maar wat mest ga wegbrengen ook om dan iig maar uit te sluiten dat hij ook wormen heeft.
Een wormeninfectie zie je alleen maar in het bloed geloof ik als het heel erg is.....verder brabbelde hij nog wat maar kon ik er nou niet echt iets mee...
*het communiceert heel moeilijk als je niet je eigen d.a. hebt* Scheve mond
[/quote]

Ik ga haar vanavond voor je bellen. Sterkte meissie! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:14

Hoi Cloris, sorry voor mijn late reactie, maar ik kon pas vanmiddag mijn vriendin bereiken (ze is floormanager en zit in een verhuizing op het werk). Zij vertelde dat haar ruin een infuus heeft gehad met één of ander goedje, helaas wist ze de naam niet meer. Nu krijgt ie uit voorzorg extra vitamines. Maar het onstaan van de bloedarmoede was een lintworm.

Daarna heb ik nog met mijn oom gebeld (hij is inmiddels een paar jaar gepensioneerd veearts) Hij werkte als chef van de kliniek bij inwendige ziekten in Utrecht. Hij zei dat bloedarmoede altijd een oorzaak heeft en nooit "zomaar" onstaat; het zou goed kunnen dat het door wormen komt, maar hij raadde je aan om Piropo in een kliniek van top tot teen te laten onderzoeken. Er kan namelijk ook iets heel anders aan ten grondslag liggen.

Ik kan je helaas niet verder helpen, sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 19:59

Nogmaals Cloris; waarom laat je hem niet grondig testen en onderzoeken in Utrecht??? Kan mijn oom nog wel om een goede veearts vragen....

Sterkte ermee meid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 12:16

cloris schreef:
Karina bedankt voor het lapje tekst wees gerust ik geef wel weer een gil Haha!

Picasso ik zit nog in conclaaf met mezelf, ik ga toch eerst de v.a. bellen en vragen wat hij ervan vindt, misschien zegt hij ook wel kliniek Scheve mond ik weet het gewoon nog niet..



Niet om banketstaaf te doen; maar waarom die twijfel? Beter het zekere voor het onzekere toch? Ik heb expres de redenen van bloedarmoede er niet bij gezet die mijn oom noemde, om je niet erg ongerust te maken. Maar ik denk dat je toch wel wilt weten waar je aan toe bent, of niet? Nou ja het is jouw paard en jouw beslissing. Ik wens je iig heel veel sterkte en geef Piropo maar een extra knuf van mij Ach gut Liefs Nina.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benazir, Natashaa, OmgiliBot en 31 bezoekers