pees beschadiging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DeeSjah

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Hillegom

pees beschadiging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 16:45

heyhey!~

wie zijn paard heeft wellis een peesbeschadiging gehad? mijn verzorgpaard heeft het dus!! Verdrietig Boos!

wie dit ook is heeft gehad... please ff zegguh en hoesnel het over is! OK dan! alvast thx!! mijn verzorgpaardje heeft het nu dus al iets van 3/4 maanden Verdrietig Verdrietig Verdrietig
is egt niet leuk!!

xxxxxxxxxxxxxx dees

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:29

Mijn pony heeft ook een peesbeschadeging gehad. De dierenarts dacht dat het een peesklap was. Verdrietig Ik heb haar toen 3 maanden op de wei gezet en niets met haar gedaan. Wel ben ik iedere dag gaan koelen en kreeg ze antibiotica. Na 3 maanden ben ik rustig begonnen met wandelen en stappen op het harde. Dit heb ik zo langzaam opgebouwd en nu naa ongeveer een half jaar is ze weer op en top in orde. OK dan! Maar het blijft natuurlijk altijd uitkijken. Ik kan niet meer met haar doen wat ik voorheen met haar deed. Veel springen zit er niet meer in maar ik ben blij dat ze weer kan lopen en geen pijn meer heeft!! Haha! Dat is het belangrijkste!!!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:35

Zoek even naar peesblesure...lang verhaal!

Daar kun je mijn verslag lezen over Mirogrant's peesblessure, wij hebben er 1,5 over gedaan voordat we weer aan de slag mochten en zitten nu pas heel voorzichtig in de opbouw fase. Januari moeten we voor de 11de peesscan naar Emmeloord Scheve mond

-X- Anja

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:02

mijn oudje (inmiddels 24) heeft ook een peesblessure gehad en zijn daar een klein halfjaar mee bezig geweest, daarna heel rustig aan weer opgebouwd en daarna heeft ze er geen last meer van gehad, maar neem er echt de tijd voor en stap liever iets langer dan nodig is, werkt uiteindelijk alleen maar in je voordeel. suc6

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:19

mijn pony is nogsteeds aan het bijkomen van een peesblessure. ze zit er eigelijk nog middenin en staat nu op het land. pas in het voorjaar mag ik iets met haar gaan doen maar ze mag nooit meer 'zwaar werk' doen, springen of de sport in... peesblessures zijn wat dat betreft een van de rottigste blessures Boos!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:51

Ofir heeft bij elkaar wel drie jaar op rust gestaan denk ik. En nog steeds hefet hij knobbels op zn pees en waarschijnlijk blijft het vor altijd dik. Hij heeft er nu weinig last van, maar ik blijf altijd voorzichtig Scheve mond

DeeSjah

Berichten: 506
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 22:22

okey mensen , bedankt allemaal en suc6 met jullie peesbeschadigingen.. Verdrietig

xxxxx dees