Paarden en Aloë Vera

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horserancher
Berichten: 1
Geregistreerd: 07-10-03

Paarden en Aloë Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 20:58

hoi allemaal.
ik heb eens een vraag zijn er toevallig mensen die ervaring hebben met het gebruik van Aloë Vera van Forever Living Products bij paarden?
het is namelijk zo dat ik sinds kort ook distributeur ben van flp (dit doe ik naast mijn werk op de manege) en ik me met name wil richten op de paarden wereld met deze producten maar er is maar heel weinig documentatie hier over en ik zou graag de meningen en ervaing van de mensen die deze producten gebruiken willen horen.

met vriendelijke groet horserancher OK dan!

bertus8
Berichten: 21
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:58

Hoi,

Wij (Paul en Monique) hebben al eens aloe vera gebruikt voor onze Quarter. Hij had toen last van een peesblessure en hebben toen op de spieren waar hij wat spierpijn had de heat op gedaan. Dit vond hij erg prettig. Ik moet er wel bij zeggen dat aloe de klacht niet weg neemt maar het verzacht wel. Ook gebruik ik de aloe gelly voor schaafwondjes. Dit spul is ook erg goed. Ik vind de produkten van aloe erg goed en gebruik ze vaak, als dat nodig is. Als je wat meer info hebt zou ik die graag willen hebben.


alvast bedankt

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:21

Ik gebruik ook wel eens de Aloe Vera producten bij mijn pony. Vooral de Animal Vet spray (?) gebruik ik voor wondjes, of idd de Gelly. Dan heb je natuurlijk ook nog de Heat voor spierpijn ofzo. Die heb ik ook wel een keer gebruikt!

Verder ga iemand bij ons op stal, het drankje aan zijn paard, tegen het hoesten, en dat werkte prima!!

Ik heb er dus prima ervaringen mee!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:59

ik heb hier ook de spray voor wonden en heb hem ook even gebruikt voor eczeem maar het was bijna einde seizoen dus kan ik niet echt iets vertellen over het eczeem resultaat. voor wondjes gebruik ik hem altijd en ben er heel tevreden over. Ik vind ze wel vrij duur maar ja dat is nu eenmaal zo. Verward

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 15:12

*zucht*
Weer eens dat flp gebeuren. Krijg er een LPF smaak van in mijn mond, zo'n eendagsgebeuren.

Aloë is al jaren erg goed voor de mens en voor de dieren. Niets nieuws. Alleen denkt FLP dat ze iets waanzinnigs hebben gevonden. Het haalt vaak de echte klachten niet weg, maar het verzacht zeker wel. Alleen blijft er bij FLP erg veel aan de strijkstok hangen en worden er veel mensen 'rijk' van.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:53

ik heb 3 flessen aloë vera drank aan Gam gevoerd ter ondersteuning voor zijn luchtwegen. nu het over is geef ik ook niet meer.

heb het gewoon bij de natuurwinkel gekocht.