na wedstrijd passen kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:48

als een paard ff een paar passen kreupel loopt hoef je hem toch niet meteen op rust te zetten ??
en als eigenaar van een paard zie je al gauw dat ie kreupel loopt (terwijl dat misschien helemaal niet is )
ga iig regelmatig stappen op het harde, dat versterkt de pezen, en zolang ze niet kreupel loopt zou ik me geen zorgen maken, en een b-parcours daar lijdt een pony eik ook niets van hoor ! dus ik zou me niet druk maken als ik jou was!



CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:33

dutske schreef:
aan de ene kant, beter wa tte overdrijven en hem een paar dagen stil zetten dan te zeggen van ah het gaat wel niks zijn en blijven doorrijden en ee nweek later dat je hem naar de slacht mag doen omdat zijn benen kapot zijn ofzo (weet het ben beetje extreem nu maja)
ik zou gewoon vandaag es een stap-draf ritje gaan doen buiten, lekker op het gemak, succes!


ja dutske dat is wel heel overdreven, maar ik vind dat als een pony slechts een paar passen kreupel liep ( wie weet had ie even op een steentje gestaan !!!!) dat ie nog echt niet op rust moet !!
en zeker niet als ie meteen daarna weer rap was !!!
en als het daadwerkelijk iets was, dan komt het met rijden er wel weer uit, beter dat je het kunt zien, als dat je zo'n sluimerkreupelheid krijgt waar je maanden mee aan het sjorren bent !
veel stappen op het harde kan zowiezo geen kwaad, elke dag een kwartiertje is supergoed voor de pezen !
en misschien de hoeven een paar keer teren, misschien is zijn zool een beetje zacht?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers