Spierbevangen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dancy
Berichten: 165
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Spierbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 09:15

Mijn vriendin haar pony is ongeveer twee jaar geleden spierbevangen geraakt nadat ze had vastgelegen, sindsdien gebruikt ze muscle base en moest ze zo min mogelijk aan eiwitten geven, sinds een paar dagen is haar pony erg sloom, de da geweest en zegt nu dat ze meer krachtvoer moet hebben bix dus, terwijl hij altijd heeft gezegd dat ze dit juist niet teveel mocht in verband met de teveel aan eiwitten, nu wil hij dus dat ze 3 keer per dag een kilo bix krijgt, wat vinden jullie hiervan?

Gr. Dancy


Dancy
Berichten: 165
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 10:18

Nee er is geen bloed geprikt, wat ik zelf ook al vreemd vond, ze kreeg eerst een kwart bix en een kwart muesli 's-morgens en in de avond en daarbij dan ook iedere keer hooi, waarbij mijn vriendin dan zelf ook nog slobber en hooi bijvoert, ze heeft ook de opdracht gegeven om eerst 2 keer per dag te beginnen met de bix om te kijken hoe ze reageert, het namelijk begonnen een paar weken geleden met het neerzetten van haar achterbeen, na het hoevekrabben zette ze haar been niet neer maar liet het vallen en dit is natuurlijk niet goed, dus had ze eerst pijnstillers gekregen en mocht alleen maar met haar stappen, en nu zegt de DA dat ze gewoon te weinig beweging krijgt en daarom alles slap wordt en te weinig voer waardoor ze lusteloos is, en ze komt wel elke dag buiten.


Dancy
Berichten: 165
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 10:32

ze krijgt iederdaad hooi maar of dat van natuurweide is dat weten we niet want ze staat op volpension, maar dit kunnen we wel even gaan navragen, ze gaat nu de DA bellen om bloed af te laten nemen, want waarschijnlijk dat ze haar achterbeen niet gewoon neerzet is ook al een teken van de bevangenheid, en Dees hoevaak rijd jij per week en hoelang, mijn vriendin rijdt om de dag en de dagen tussendoor longeert ze.

Dancy
Berichten: 165
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 10:39

mijn vriendin had zich al voorgenomen dat als er volgende week geen verbetering is dat ze een afspraak gaat maken voor Emmeloord en haar helemaal laat nakijken.

Dancy
Berichten: 165
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 11:18

de pony van mijn vriendin is 1.57, als zij haar gereden heeft krijgt ze altijd slobber met een handje lucerne en nog van alles erbij en natuurlijk weer hooi, maar daarvoor heeft ze dan al haar bix gehad, dit krijgen ze altijd om zes uur 's avonds en daarna hooi, ze komt wel buiten maar daar staat weinig gras bijna niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fangio, genja, Reusje_xx, Theeglas, xxx88 en 105 bezoekers