Hoefbevangenheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Hoefbevangenheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 20:46

Wij hebben een pony staan met hoefbevangenheid, wat kan ik hier aan doen??? Huilen

graag geen reacties van aaaaah wat zielig en ik zou er maar snel een DA bijhalen want de pony is niet van ons duz dat gaat ook niet


Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 20:51

jah maar moet ie juist binnen staan, buiten ??? wat te eten moet ze? kan er mee gestapt worden????

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 21:13

maar ik weet eigenlijk niet ckr of het hoefbevangenheid is, me vader zei van wel, duz vandaar deze topic. Hij loopt normaal al kort met zijn voorbenen maar nu heel erg kort en hij loopt met zijn hoofd heel ver naar beneden, normaal draaft hij met de andere shets mee als ik ze savonds van land verwissel maar nu reesden de andere 2 zo naar het weiland en hij bleef heel langzaam stappend, is dit hoefbevangenheid? hij voelt zich wel goed verder (staat er niet sip bij ofzow, beetje andere ponys peste, hek slopen enz.)

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 20:10

Hier even het bericht wat ik vandaag heb meegemaakt met de waarschijnlijk hoefbevangen pony:

Even voordat ik verder vertel, de eigenaar van de pony is onze hoefsmid!

s'middags: ik had de hoefsmid, de eigenaar van de pony dus gebelt dat zijn pony kreupel was, teminst dat had ik op zijn antwoord apparaat ingesproken.
(de pony staat bij ons thuis en hij kijkt er alleen naar om als hij onze paarde komt beslaan duz heeft niet zoveel contact met de pony)


s'avonds: belt hij terug, jah ik kom niet kijken maar ik weet zo wel wat het is, namelijk hoefbevangenheid. Dit moest ik doen: zet de pony in de bak (en de andere shet van hem ook en onze shet ook) en geef ze niets te eten, binnen een week moet het over zijn.

okej k duz gedaan en nu is het volgende week kermis hier duz komen de meisjes toch niet rijden en kan hij als hij hersteld is mooi weer meedoen in de lessen.

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 20:51

Hij heeft ze aan onz aangeboden omdat onze andere pony was ingeslapen duz wij mochten zijn pony's lenen,

Hij is vandaag langs gekomen, het was idd hoefbevangenheid en hij zij dat ze nix mochten eten, hij zei erbij dat ze in de natuur zich ook zomers helemaal vol eten en swinters daarvan leven.

(ik geef ze wel iedere avond een plakje hooi hoor Lachen niej zegge hoor hihi)

maar hij kwam ook met het bericht dat hij deze 2 het voorjaar ging verkopen en dat wij dan b,c ponytjes te leen krijgen.

Hij gaat zelfs zadeltjes en hoofdstellen aanschaffen...... wowwwww

hihihihi

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 20:54

wij wilden de verzorging op ons nemen! en dat doen we bij deze..... hij is hartstikke aardig en we krijgen 2 ponys van hem te leen omdat onze andere pony was ingeslapen. En ik neem aan dat een hoefsmid best wel wat van hoefbevangenheid af weet hoor.........

Visitor2
Berichten: 686
Geregistreerd: 08-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 19:03

Biancaaaaa schreef:
graag geen reacties van ik zou er maar snel een DA bijhalen


bewegen gaat echt niej, ze wil absoluut niej lopen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Murloc, nijnthju, SannevZ, wisanda2003 en 34 bezoekers