Oogbindvliesontsteking

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Oogbindvliesontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-03 21:29

Hoelang duurt het voordat dit over is? En wat hebben jullie van de da gekregen?

Afgelopen maandag heeft hij een injectie (antibiotica) gehad en oogzalf. Dinsdag was het gelijk een heel stuk minder. Maar tot nu toe blijft het hetzelfde er zit niet echt verbetering in. Morgen bel ik uiteraard de dierenarts (heb ook weer nieuwe zalf nodig) om te vragen of het klopt dat er niet zo snel verbetering optreed. Vandaag was het ene oog ook weer dikker geworden! Huilen

Summum
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 23:03

wat voor zalf gebruik je? CAF zalf werkt doorgaans minder dan Sofradex.

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 12:11

De zalf die ik heb is Terramycin Oogzalf. Ik heb de da gebeld maar ze was er niet en morgen is ze vrij. Morgen moet ik terugbellen en dan naar een andere da vragen. Degene die ik aan de telefoon had zei wel dat het met deze zalf binnen een paar dagen over moet zijn... ik smeer het nu al een week...

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 10:32

soms is het dan verstandig om een andere zalf te nemen. Het kan dat de bacterien niet genoeg gevoelig zijn voor dat antibiotica. (heb er nu zelf ook al last van. Smeer al bijna 2 weken en het is nog niet over. Stom dat ik gister de dokter vergeten was te bellen. Dat moet vandaag maar even en dan een ander zalfje...)

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-03 21:08

Morgen komt de dierenarts weer. Die injectie had goed geholpen dus ik hoop dat ze iets met die stoffen kunnen doen.