Knobbel in mondhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Knobbel in mondhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 22:24

Ik vroeg me eigenlijk af wiens paard ook dit probleem heeft:

Mijn Haflinger krijgt altijd, nadat hij een bit in heeft gehad, een knobbel in zijn rechter mondhoek. Daarom reed ik ook altijd heel weinig, aangezien die knobbel altijd pas na 3 weken verdween.

Vorige week heb ik weer gereden, maar de knobbel werd groter dan ooit (te grootte van een golfbal). Vandaag is de DA erbij geweest en zei dit nog nooit gezien te hebben. Er is een monster genomen en nu gaan ze uitzoeken wat het is en wat eraan gedaan kan worden. Misschien moet het operatief verwijderd worden.

Zijn er paarden met ditzelfde rare probleem? Ik ben erg nieuwsgierig naar reacties!


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 18:47

Nee, het is geen abses en kan niet leeggezogen worden. Ze kregen er amper een naald in!!! Die knobbel is zo hard als beton... Vanavond krijg ik de uitslag (waarschijnlijk). Ik ben me al wel aan het voorbereiden op het ergste...


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 20:05

Ik heb vrijdagavond de Faculteit gesproken. De DA dacht toch aan een ontsteking, maar alsnog begreep hij niet waarom het dan zo hard is... Maandag gaat het 'snotje' (dat wat eruit kwam) het naar het Laboratorium om verder uitgezocht te worden. Volgende week komt DA Stolk 'himself' langs. Ze hebben al gezegd dat het er waarschijnlijk uitgesneden moet worden en ze gaan kijken of ze dat op stal gaan doen of op de Faculteit... Ik hoefde me geen grote zorgen te maken, want de DA zei dat het waarschijnlijk niet iets is van een tumor, maar ja, ik zal het pas weten als het eruit gesneden is denk ik... Ik hou jullie op de hoogte!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-03 20:07

Hmmm, allergie voor het bit zal het niet zijn, want ik heb al met allerlei bitten gereden: rubber, appel (happy mouth) en 'gewone' en altijd komt die knobbel weer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Bielsje, Earth, GoogleAdsense, Sewri, Yontheke en 40 bezoekers