dikke kogels achter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 08:01

vanochtend had talida 2 dikke kogels achter toen ik haar van stal haalde, hoe zou dat kunnen? bij 1 been kan ik me nog voorstellen dat ze ergens een klein onstoken wondje heeft, maar 2 tegelijk???
ze staat verder de hele dag buiten, ze zal nu toch niet al last hebben van stalbenen ofzo?


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 08:40

snif ze is pas 1 1/2 dus aan het werk van gister kan het niet gelegen hebben. en ze krijgt iedere dag hetzelfde voer. dus daarom vond ik stalbenen eigenlijk geen optie

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-01 09:26

helaas zaten de loopstallen in de buurt al vol, ze staat nu met een2 en een 3 jarige op het land. het hooi zou ook nog wel eens kunnnen, ik had wel een vage baal te pakken. ik moet ook inderdaad wat vaker gaan stappen met haar op de harde weg, maar had niet echt veel inspiratie met dit weer de laatste tijd. goed voornemen voor dit weekend!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 08:49

sorry hoor maar ik vind niet dat mn paard eronder lijdt als ik iedere dag 'sochtends om kwart over 7 voor haar neus sta om haar te voeren, haar buiten te zetten (ondanks dat ik door 100 kilo blub moet, in hoosbuien loopt en daarna keurig op mn kantoorbaantje in het net moet verschijnen) en 'savonds na mn werk haar weer binnen zet, volledig verzorg (poetsen wondjes hoefjes tutten pielen noem maar op) stal uitmesten en een lekker bedje maken, vergeef me dan dat ik na een dag werken door de weeks er weinig voor voel om met een jaarling langs een zeer drukke weg met scheurende vrachtwagens te lopen. in het weekend krijgts ze dubbel zo veel aandacht, inclusief lopen langs de dan gelukkig rustige weg. of we doen wat anders 'geks' proberen een beetje te longeren, door plassen te waden of balkjes te lopen (aan de hand uiteraard). Ik vind dat ik er genoeg tijd aan besteed en ik krijg niet de indruk dat ze nu zo vreslijk aandacht te kort krijgt!!! denk trouwens dat het aan de baal hooi heeft gelegen, want er hadden meer paarden last van op stal


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-01 09:04

en nog iets eleanor, heb je wel gelezen dat ze overdag altijd buiten staat en pas 1 jaar is?????ik heb nog nooit in mn hele leven een paard 1 dag op stal laten staan zonder dat hij eruit kwam (wat dacht je van 1 1/2 jaar 4x per week op en neer rijden van gelderland naar noord holland, alleen om 1 uurtje te rijden...en dat zijn heel wat kilometer, files, sneeuwbuien hagel ijzel en weet ik veel wat voor rottigheid), en ik kan heus wel tegen een regenbuitje. en dat ik dan nu effe wat minder zin heb om op de harde weg te stappen met talida is heel wat anders dan je paard de hele dag binnen te laten staat om dat het nu toevallig regent!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: f_pepper, Lijsken, paardje2013, senna21 en 30 bezoekers