hoe je paard feller te krijgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 20:10

Ik voer al een paar jaar Max-H bij, maar vooral voor de verhoging van de weerstand.
Ik ben er toen mee begonnen op advies van de paardentandarts die ik toen had, omdat ze zoveel aan het kwakkelen was.
Toen ik het een tijdje voerde merkte ik wat dat betreft wel verschil, ze ging beter in haar vacht zitten en kreeg meer uitstraling.
Of het echt helpt om een paard actiever te krijgen weet ik niet hoor, daar is het volgens mij niet direkt voor bedoeld.
Wat de weerstand betreft heb ik het idee dat het wel werkt, want toen ik er vorig jaar mee stopte toen mijn paard op het land stond is ze gelijk weer de hele zomer ziek geweest... ze viel van het ene in de andere, niet te geloven! Geen idee of het toeval was, maar ik blijf het nu voeren!


Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 11:22

Desiree schreef:
Sja, uiterlijk zie je niets aan iones: hij is diep van kleur, zijn haar ligt glad en hij glanst. Alleen die conditie he. Die is door dat virus weer 0 geworden en hij was al zo lui.


dan zou ik toch iets van Max H of iets in die richting proberen om hem een zetje in de goeie richting te geven.
Hij heeft waarschijnlijk veel conditie verloren en dat is best weer even lastig om op te bouwen.
Vooral met dat warme weer van de laatste weken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avatar22, GoogleAdsense, noox en 20 bezoekers