Vervolg pech pech en nog eens pech(uitstel gehad)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Vervolg pech pech en nog eens pech(uitstel gehad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-03 22:23

Vandaag weer teug naar kliniek we zijn daar zo ongeveer vaste klant ze is vandaag weer ingespoten in het hoef gewricht en ik moet haar elke vierde dag een prik in haar bilspier te geven (best eng)maar gelukkig staan er mensen bij ons op stal die ook in mensen prikken dus kan ik het nog een keer af kijken dit middel (ben de naam kwijt) helpt het kraak been en het heeft 50% kans dat het aanslaat ook heeft ze hier een pijnstiller bij gekregen een N.S.A.I.D het zijn zakjes twee keer daags moet dat heeft iemand hier ervaring mee?
Dit is het laatste middel waarschijnlijk wat nog kans heeft dus over een maand weer terug en weet ik meer en ondertussen twee keer daags tien min stappen wat we al twee maanden doen dus de tijd zal het leren.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 03:10

aah vervelend zeg.. sterkte er mee

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 14:41

Ik ken dat spul niet, heb je wel een bijsluiter? En dat prikken , ik weet dat mijn zus bij haar opleiding tot verpleegkundige in sinaasappels oefende Lachen

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 15:46

veel sterkte ermee.. zijn geen leuke dingen

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-03 22:21

Vandaag haar eerste dag met pijnstillers en ze kijkt al weer wakkerder en alerter uit haar ogen dus ik hoop dat de rest ook helpt maar dat weet ik pas weer over een tijdje *LOL*