geslachtsdeel schoonmaken?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

geslachtsdeel schoonmaken?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 12:30

hey everybody! zoals jullie wel weten heb ik een ruintje, en af en toe moet het geslachtdeel dus schoon worden gemaakt Bloos! . Nou is mijn vraag: Hoe doen jullie dat??!?!!?(lauw water+...??)

Nou ben benieuwd! Haha! groetjes my Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:37

Lauw water plus niks Lachen

Maar er is al heel wat over te vinden op bokt (tja waarover eigenlijk niet Lachen )

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:38

Waarom doe je dat? Heeft hij er last van ?Als hij niet al te vies is,er gewoon van afblijven Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 12:39

Als je wil dat hij er geen last van gaat krijgen is af en toe zuiver maken toch niet zo verkeerd hoor Lachen


Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 12:44

Jah ik had ook van allerlei mensen gehoord dat het kon gaan ontsteken enzo, dus d8 laat ik toch maar ff vragen Knipoog:D
In ieder geval bedankt!!!!

Ilia
Berichten: 27
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 16:53

wij maken het altijd wel schoon, want anders kan het behoorlijk gaan stinken en met dit weer vinden de vliegen dat wel lekker, dus dan weet je wel wat je dan krijgt

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 17:28

Wie heeft er ervaring met het schoonmaken van de koker onder algehele verdoving??
De da stelde dat voor, omdat je onder geen beding aan de koker van Pepsi mag komen, hij wordt echt helemaal gek dan... Frusty
Zelfs toen hij wat verdoofd was bij de paardentandarts hebben we het geprobeerd en hij kon amper op zijn benen staan, maar toen we zijn koker wilde schoonmaken, wilde hij gewoon vluchten.
We zijn toen gestopt omdat het risico te groot was ivm een blessure, een paard kan onder plaatselijke verdoving dan hele rare bewegingen maken omdat hij dan erg bang is!

Aangezien het erg hard nodig is, hij is nu 19 jaar en volgens mij heeft nog nooit iemand zijn koker schoongemaakt, wij hebben hem nu 3 jaar!- adviseerde de da een algehele verdoving (net zoals bij castratie)

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 22:53

poeh stephany, das wel ff wat zeg! Bloos! Scheve mond ben er vandaag achter gekomen dat ik er by nescio wel gewoon aan mag komen, dus dat valt me nog mee OK dan! . nu nog wassen......... Tong uitsteken