Doorrijden bij kreupelheid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 08:04

onbegrijpelijk! Montreux heeft zich ook wel eens verstapt en liep daarna iets onregelmatig. Ben meteen gaan stappen en de volgende dagen voor de zekerheid niet meer gereden en alleen maar aan de hand over het harde gestapt. Voordat ik er daarna opstapte heb ik eerst gecontroleerd of ze weer goed liep voordat ik rustig aan weer ben gaan rijden. Naar mijn mening is het beenwerk van paarden te belangrijk om met welke blessure dan ook door te rijden. Je kan nooit voorzichtig genoeg zijn!

Die Hard Ijsselbokker #4
Montreux is my very own special friend


Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:18

Groot dilemma Marlon. Feit is en blijft dat je pony niet goed loopt. Zowel je ouders als je instructrice zijn geen dierenarts. En als een pony in de wei nog steeds kreupel loopt is je pony zeker niet teugelkreupel. Probeer je ouders ervan te overtuigen dat er toch een dierenarts bij moet komen of dat je voor onderzoek naar de kliniek wilt.

Die Hard Ijsselbokker #4
Montreux is my very own special friend

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 13:36

onregelmatig lopen is ook niet goed! Steek je kop niet in het zand. Wees zuinig op je pony dan heb je er ook langer plezier van. Maar goed die keuze is aan jou, je kunt natuurlijk op de gok dat het niets ernstigs is door blijven rijden. De vraag is dan wel of dat eerlijk is ten opzichte van je pony.

Die Hard Ijsselbokker #4
Montreux is my very own special friend


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Homerup en 93 bezoekers