HELP Mijn drachtig merrie is gedekt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:17

Wat een achterlijke actie van die eigenaar van de hengst zeg! En dan ook nog eens zo laconiek reageren Boos! ... Daar zou ik dus echt even over gaan paten, ik zou het hier zeker niet bij laten zitten... en eventuele DA kosten zou ik op hem verhalen... had hij maar niet zo ongelooflijk stom moeten zijn... Dit soort mensen kan ik echt zo kwaad op worden want door hun eigen onverantwoorde (lees: domme) gedrag kunnen ze wel jou en je merrie (en ongeboren veulen) in gevaar brengen... wat een soepstengel die vent...grrrrrrrrr... ik zal heel hard hopen dat jouw merrie hier niks aan over houdt! En ik zou het trouwens ook bij de stalhouder melden... wat nieuwe/strengere regels zijn wellicht ook op zijn plaats...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:23

Volgens mij heeft zij ze niet alleen gelaten...maar heeft de eigenaar van de hengst de hengst alleen gelaten... en soms is weghalen wat makkelijker gezegd dan gedaan... zoiets als dit kan in een minuut gebeurd zijn... ik vind dat de eigenaar van de hengst in deze situatie ernstig in gebreke is gebleven door weg te lopen...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:29

Ieks... fijne stalhouder...NOT! Als stalhouder heb je een zekere verantwoordelijkheid naar je klanten imo, die betalen immers geld... ik vind zo'n laconieke reactie dan ook erg vreemd... gebeuren dit soort dingen vaker of was het misschien een eenmalig ongelukje? Denk je dat er wel met de stalhouder over te praten valt hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden? Maar goed, daar schiet je allemaal niks mee op helaas... even duimen dat het allemaal mee blijkt te vallen... Ach gut

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:47

Hmmm...toch maar eens een dagje op stallenjacht misschien? Want dit klinkt niet bepaald ideaal... Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: girlyggirl, LiannePuthzy, minouesmee, xJolijn en 95 bezoekers