Eric Laarakkers?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Eric Laarakkers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-03 08:03

Van veel mensen heb ik vernomen dat Eric Laarakkers wonderen kan verrichten, daar waar de moderne geneeskunde stopt. Nu heeft die Lange al een tijd last van kramperigheid en heb ik al van alles geprobeerd. Er is een expertisebureau geweest en die vertelde mij dat die Lange geen last er van heeft. Nu vind ik het toch een rot gezicht en heb ik het idee dat het erger wordt.
Ik wil graag eens een consult bij E. Laarakkers aanvragen, maar ik wil hier eens wat ervaringen horen, en wellicht kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn van zo'n consult. Of misschien heeft iemand naar aanleiding van mijn verhaal wel een andere oplossing/tip.

Bedankt alvast.

gr. monique

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 10:50

Even gezocht op internet:

Ze zitten tegenwoordig in De Bilt. Nummer van de kliniek is 030-2961462

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:58

Mijn nicht heeft zeeeeer goede ervaringen met hem.....hij ontdekt dingen bij paarden die de reguliere dierenartsen niet ontdekken. Volgens mij is hij dierenarts en ook osteopaat....

In elk geval....hij schijnt fantastisch te zijn, maar wel heel erg duur. Bovendien komt hij niet naar jou, maar moet je naar hem met je paard. Voor meer info zou ik aan mijn nicht kunnen vragen

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 19:32

Ik heb Eric door mijn werk leren kennen en ik voelde me heel klein worden. In mijn ogen een hele deskundige man.
Groeten ANTON KORF

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:43

Een erg deskundig man.Dierenarts,homeopaath,accepuncturist,osteopaat en werkt met de biosensor en lecher-antenne.Zeker proberen!!

succes,Boontje

ABBAFAN
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 22:47

Hier sluit ik mij volledig bij aan

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 19:37

Zeker het proberen waard.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:05

ik heb hem ook bij sjaak gehad. Opzich wel een deskundige man, maar moeilijk te volgen. Hij behandeld meerdere paarden tegelijk en legt dan erg weinig uit. Je moet er echt om vragen.
Voor veel paarden is het een goede dierenarts, voor sjaak heeft het op lange termijn niet geholpen. Maar het heeft me wel duidelijk gemaakt waar het probleem nu precies zat.
Dus het is wel de moeite waard om te proberen, alleen wel een groot spaarvarken meenemen *LOL*

prompter

Berichten: 11067
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:07

Ik heb een cursus bij Erik gevolgd, was zeer de moeite waard! Kan een goeie diagnose stellen, je moet alleen wel open staan voor zijn werkwijze.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 21:11

maar ik denk niet dat je snel bij hem terecht komt als je niet open staat voor zijn werkwijze

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 10:34

Erik heeft mijn paard ook behandeld, tot mijn grote tevredenheid, hij was er na drie behandelingen weer bovenop!
Hij legt inderdaad weinig uit, maar je kan alles aan hem vragen als je het niet snapt en dan krijg je een goede uitleg.
Wat ik vooral waardeerde is dat hij heel duidelijk was in de kansen op genezing, hij heeft mij verteld dat hij Owen (mijn paard) vier behandelingen wilde geven en als het dan niet over was, hij er ook niets meer aan kon doen. Tevens geeft hij geen garanties omdat heel veel mensen bij hem komen als alles al hebben geprobeerd. Hij zal je dus niet onnodig lang aan het lijntje houden met hoop op genezing als deze er niet meer is. (ook hij kan niet alle paarden genezen)

Nog even over de kosten Als je je paard voor DA kosten hebt verzekerd worden hij door je verzekering vergoed.

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 12:39

Wat bedoel je met kramperigheid? Koliekachtig?
Mijn ruin is enige tijd geleden, tot tevredenheid, door Erik behandeld. Hoewel de behandeling goed geholpen heeft vraag ik mij toch een klein beetje af waarom het zo godsgruwelijk duur moet zijn. Veel langer dan 10 minuten duurde de behandeling niet.
Vorig jaar is mijn merrie behandeld door een medewerker van dezelfde kliniek. Ik was toen ruim 600 gulden kwijt voor een consult van een uur, inclusief medicatie. Ik weet niet of deze behandeling geholpen heeft, mijn paard was al aan de beterende hand. Om een persoonlijk faillissement te voorkomen Knipoog heb ik geen vervolgafspraak gemaakt.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 00:08

een eerste consult kost ongeveer 120 euro.verder is het afhankelijk van verdere medicatie die nodig is wat er nog boven op komt.Als je verzekerd bent wordt het door de meeste verzekeringen vergoed.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:21

Ik weet niet of het voor jou te doen is om naar Ruinen te gaan:
Kijk anders eens op de website van Emiel Voest.
Elke 14 dagen is daar een inloop-spreekuur waar je met je paard naar toe kunt.
Medewerkers van Erik Laarakker houden dat spreekuur.
Zoals gezegd vind je meer info op www.emielvoest.nl

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 07:50

Met kramperigheid bedoel ik het optrekken van het achterbeen, dus geen koliek...
Ruinen is voor mij een eind uit de buurt. E. Laarakkers zit in de Bilt en dat is bij mij 4 a 5 km. verderop dus dat lijkt me wat makkelijker. Ik heb vrijdag gebeld en ik moet vandaag tussen half 9 en half 10 bellen, om mijn probleem voor te leggen. Zijn assistente heeft mij over de werkwijze en kosten verteld. Per consult ben je 130 euro kwijt en daar komen nog de medicatie bij..... slik... zoekt er nog niemand een werkster?