Hoelang wennen aan natural balance?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Hoelang wennen aan natural balance?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 19:04

Mijn paard heeft sinds 2 weken natural balance ijzers. Hij loopt sindsdien onregelmatig maar ik dacht dat het door een wond op zn been kwam. Ik voelde dat ie niet lekker liep, maar t was nou ook niet echt kreupel, dus eerst een week gestapt en vandaag de veearts erbij gehaald. Hij loopt met zn voorbenen niet echt goed en met 1 achterbeen.
Ik heb nu pijnstillers gehad, om te kijken of ie nog aan die ijzers went. Met die pijnstiller zou ie er even doorheen moeten en als ik dan weer de pijnstillers af ga bouwen en t werk op ga bouwen dan zou ie beter moeten lopen. Als ie niet beter gaat lopen na 3 weken dan moet ie weer terug naar zn oude ijzers... Of nog langer pijnstillers en blabla, terug naar zn oude ijzers is ook weer een gedoe omdat zn hoefstand nu toch anders is, maar goed, liever terug naar die ijzers dan nog langer pijnstillers en dierenarts bezoeken!
Heeft iemand van jullie hier ook last van gehad? Of liepen jullie paarden meteen (na een paar dagen) goed?


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-03 22:39

Loopt ie kreupel dan?? Ik vraag hier hoelang andere paarden eraan moesten wennen, verder niks!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 22:24

Ja gezeik met die dingen... Ik snap dat ie moet wennen maar hij zat onder de pijnstillers vandaag en hij liep nog steeds slecht, ik ga m niet nog langer pijn laten lijden. Vrijdag komt de smit en dan moeten zn ijzers er maar af! ff lekker op zn blote voeten lopen en dan over een tijdje weer gewone ijzers eronder!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 22:31

yep, vrijdag ochtend om half 9 komt ie!
Hij was helemaal verbaast omdat iedereen m na 2 weken belt dat ze er zo tevreden over zijn enzo, en ik bel na 2 weken dat ie niet goed loopt! Maar ja...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-03 13:09

ja hoefschoenen denken we ook nog steeds aan...
en mirage, zou best kunnen dat ie ze er niet goed onder heeft gezet, hij heeft idd geen opleiding ervoor gedaan maar hij vond m zelf ook niet goed lopen erop. Toen ie ze eraf waren vond ie m al een stuk beter lopen, hij zei dat t voor hem op t eerste gezicht heel goed leek maar dat t dus niet zo is..
Maar leuk dat je erwin ook hebt! Lachen


Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 11:43

Zijn ze al veel gesleten sugarmiss?? Hoevaak rij je ermee?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 12:53

Ze worden niet op maat gemaakt, er zijn wel verschillende maten. Op de site die sugarmiss net gaf staat dat ze 145 dollar per paar zijn. Bij kraemer in duitsland zijn ze 145 euro per paar geloof ik, das makkelijk bestellen...

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 14:48

Erg oud topic.. de ijzers zijn er alweer een paar maanden onder vandaan dus verdere info is niet nodig!

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 20:47

Maris misschien kan je even een eigen topic openen hierover, nu lezen mensen mijn titel en t begin en zien ze misschien jou vraag niet. Ik hoef nl geen reacties meer op dit topic..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers