klinisch keuren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miranda31
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Arnhem

klinisch keuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 13:49

Vandaag heb ik mijn paard klinisch laten keuren. Ik heb hem nu 7 jaar en hij is nog nooit kreupel geweest, maar hij kwam de buigproef niet door. Hij bleef te lang op zijn rechterbeen kreupel lopen????

We hebben van dat been een foto laten maken, maar daar was niets op te zien.

Wij heeft hier ervaring mee en zou mij kunnen zeggen waarom hij niet door de buigproef kwam, maar op de foto niets te zien was en hij ook nog nooit kreupel is geweest.

Bij de dierenkliniek (Bokhorst in Kootwijkerbroek) kregen we ook niet echt een duidelijk antwoord.

Alvast bedankt.



Miranda31
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-03 22:45

Bedankt voor jullie tips. We gaan inderdaad over 2 a 3 weken weer terug om opnieuw de buigproef te laten doen.

De reden dat ik hem pas na 7 jaar klinisch laat keuren is omdat mijn vriendin hem "tijdelijk" wil kopen van mij om hem uit te gaan brengen in de paardensport. Ik koop hem straks terug van haar om hem een goede oude dag te bezorgen d.m.v. recratief met hem te gaan rijden. Dan zijn de kids wat groter en heb ik meer tijd om hem de aandacht te geven die hij verdiend.

Maar mijn vriendin wil natuurlijk wel weten of hij goed genoeg is om uit te gaan brengen in de hogere dressuurklasse (hij loopt nu M1).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cissy, Dartel, Geertema, Libra76, Lielle, Sababber, Sanniejtjuh, TessaaGr en 122 bezoekers